| | Sojusze | |
|
+2Tchomer Laughing Vajra Kumara 6 posters |
Co sądzisz o pomyśle wprowadzenia do gry sojuszy? | Zgadzam się w 100%. | | 44% | [ 4 ] | Zgadzam się, ale mam kilka wątpliwości (opis w poście niżej). | | 22% | [ 2 ] | Zgadzam się, ale widzę to inaczej (opis w poście niżej). | | 0% | [ 0 ] | Nie zgadzam się z częścią pomysłu (opis w poście niżej). | | 0% | [ 0 ] | Nie mam zdania. | | 33% | [ 3 ] | Nie zgadzam się (powód w poście niżej). | | 0% | [ 0 ] |
| Wszystkich Głosów : 9 | | Poll closed |
| Autor | Wiadomość |
---|
Laughing Vajra Kumara
Liczba postów : 118 Punkty : -535 Join date : 11/07/2014 Age : 24 Skąd : Z piekła rodę Job/hobbies : Laughing Vajra Kumara? ;-;
| Temat: Sojusze Pią Lip 18, 2014 7:29 pm | |
| Proponuję wprowadzenie do gry działu Sojusze. Polegałoby to na tym, że gracz spełniające dane wymogi (załóżmy 2 tygodnie stażu) mógłby założyć tzw. sojusz. Działałby on tak jak w grach MMO gildia czy coś podobnego. Umożliwiałby walki drużynowe, ranking najlepszych drużyn, może jakieś turnieje, sprzeczki w przygodzie. Tym dziecinnym pokemonom nadałby trochę "pazura". Gracze mogliby rywalizować nie tylko między sobą, ale również między swoimi sojuszami. Oczywiście nie byłby one duże, nikt nie lubi masówek myślę 5 osób max. Wracając do nowego działu. Każda drużyna miałaby tam własny temat, w którym znajdowała by się tablica ogłoszeń, ewentualna informacja o rekrutacji tudzież po prostu "gildyjny sklep". Dodatkowo przyklejone byłby tematy z prośbą o założenie sojuszu, informacją o poszukiwaniu sojuszu, wyzwaniem na "wojnę" itp itd. Każdy raczej wie o co chodzi. Myślę, że wyrobiłoby to w graczach chęć współpracy i dzielenia się trudnościami gry. Założenie takowej drużyny tak jak wyżej już napisałem byłoby możliwe np. po tygodniu lub 2 tygodniach aktywnego stażu w grze. Żeby nie ograniczać możliwości nowych graczy, mogliby oni dołączyć do już istniejącej gildii. W ewentualności dodać można jakieś gildyjne hodowle, farmy czy coś w tym stylu, ale nie widzę bardzo tego pomysłu, myślę, że nikt by z tego nie korzystał, a nawet jeśli to nie sprawdzałby się należycie i ułatwiałby zbytnio grę.
Wypowiedzcie się na ten temat, dodaję ankietę. | |
| | | Tchomer
Liczba postów : 706 Punkty : 197 Join date : 11/07/2014 Age : 21
| Temat: Re: Sojusze Pią Lip 18, 2014 7:40 pm | |
| Jestem jak najbardziej za... Tylko.. Co do zakładania sojuszy. To powinno trochę kosztować, a nie tylko 2 tygodnie. Np. : 2 tygodnie + 300$ (Albo też mniej.) | |
| | | Laughing Vajra Kumara
Liczba postów : 118 Punkty : -535 Join date : 11/07/2014 Age : 24 Skąd : Z piekła rodę Job/hobbies : Laughing Vajra Kumara? ;-;
| Temat: Re: Sojusze Pią Lip 18, 2014 7:46 pm | |
| Nie wiem czy wpłacanie pieniędzy ma sens. Zbierasz ludzi i razem podróżujecie/walczycie/planujecie podbicie świata itp. Na co ty chcesz wydawać pieniądze? Jeżeli już to drobne opłaty, bo zakładanie czegoś takiego nie miałoby sensu. Można zrobić coś w stylu wspólnych gildyjnych pieniędzy, które można by było postawić na walkę między sojuszami. Każdy wpłacałby po 20 $ (załóżmy 3 osoby) i 3 osoby z przeciwnej drużyny również płaciłby tyle samo. Sojusz, który wygra (potrzebny bezstronny sędzia) otrzymuje pieniądze i punkty do rankingu. | |
| | | Tchomer
Liczba postów : 706 Punkty : 197 Join date : 11/07/2014 Age : 21
| Temat: Re: Sojusze Pią Lip 18, 2014 8:23 pm | |
| Nie chcę, aby sojusze zakładały osoby słabe, które mają najlepsze pokemony w 1 fazie ewolucji, a 2 tygodnie nie wystarczą by ewoulować pokemona. | |
| | | Gość Gość
| Temat: Re: Sojusze Pią Lip 18, 2014 8:26 pm | |
| To ja dodam coś od siebie. Lista powiedzmy jakiś tam 5 sojuszy, które były by zrobione z NPC. Mogli by tam być powiedzmy, jakieś organizacje (moja fabuła) gangi jak zespół R lub też grupy motocyklistów itp. I takie gangi spotykane by były w przygodach. I jeszcze jedno pytanie, czy jak by się było w sojuszu to czy trzeba z sojusznikami podróżować? |
| | | Figaro
Liczba postów : 132 Punkty : 0 Join date : 11/07/2014 Age : 22
| Temat: Re: Sojusze Pią Lip 18, 2014 8:28 pm | |
| Mam pytanie, dla każdego byłby jeden temat, widoczny tylko dla tej grupy ? Trochę by to zajęło miejsca na forum, ale zajmowałoby to tylko jeden dział u każdego. Można coś takiego zrobić przez Hidde Group, wtedy nie widać kolorków, ani grupy, ale można wejść w podgląd.
Skoro to mają być Sojusze, to chyba byłoby nie fair gdyby osoby z innych Sojsuzy by patrzyły na ich tematy. Ogólnie jestem za, ale zapewne coś źle zrozumiałem xD | |
| | | Laughing Vajra Kumara
Liczba postów : 118 Punkty : -535 Join date : 11/07/2014 Age : 24 Skąd : Z piekła rodę Job/hobbies : Laughing Vajra Kumara? ;-;
| Temat: Re: Sojusze Pią Lip 18, 2014 9:08 pm | |
| @Tchomer Nie odbierajmy słabszym graczom wszystkich możliwości gry. Ten staż 1-2 tygodniowy ma po prostu zapobiec spamowi sojuszów, bo jak nagle każdy sobie taki założy to nie będzie sensu. Skoro mogą dołączać, to niech i spróbują swoich siły w zarządzaniu taką gildią.
@dagi Nie trzeba podróżować, ale raczej wypadałoby się znać i mieć co jakiś czas kontakt w przygodzie. No chyba, że masz zdolności telepatyczne ;x Co do tych gildii NPC to bardzo dobry pomysł, poprzez założenie sojuszu gracz miałby więcej możliwości walki. Można też wykombinować coś na wzór odznak zdobywanych przez sojusz.
@Figaro W sumie to istnieje opcja wysyłania grupowego pw, więc nie widzę sensu zaśmiecania forum ukrytymi forami. Lepiej wystarczy jeden informacyjny temat, a kontakt w grupie byłby we własnym zakresie (ja bym np. swoim ludziom stworzył forum na martwym azylu ;x).
I oczywiście dołączanie mc do tego samego sojuszu byłoby zakazane ^.^ | |
| | | Gość Gość
| Temat: Re: Sojusze Pią Lip 18, 2014 9:16 pm | |
| Jeśli chodzi o gildii NPC to może dwie na każdy sojusz? Zeby nie było ich za dużo a żeby jednak jakieś tam były. |
| | | Laughing Vajra Kumara
Liczba postów : 118 Punkty : -535 Join date : 11/07/2014 Age : 24 Skąd : Z piekła rodę Job/hobbies : Laughing Vajra Kumara? ;-;
| Temat: Re: Sojusze Pią Lip 18, 2014 9:27 pm | |
| Gdy zaproponowałeś NPC myślałem bardziej o stworzeniu kilku "sal", w których walczy się z nimi drużynowo. Nie dużo ze 3 na całość, ale byłby dosyć wymagające. Sojusz musiałby umieć dobrze współpracować, być silny, wytrwały i mieć chęć do walki. Za zwycięstwo każdy otrzymywałby jakiś bonus, trochę pieniędzy, TM oraz oczywiście unikalną odznakę do Karty Postaci. W pokazach również mogłaby odbywać się runda drużynowa, w której brałby udział sojusze.
Czekam na opinię Lugii bądź Filipa (chociaż on wróci za kilka dni ;x). | |
| | | Gość Gość
| Temat: Re: Sojusze Pią Lip 18, 2014 9:31 pm | |
| No to ja przez NPC miałem na myśli sojusze które randomowo mogą siępojawić w przygodzie. |
| | | HeadAdmin
Liczba postów : 1218 Punkty : 279 Join date : 06/07/2014
| Temat: Re: Sojusze Pią Lip 18, 2014 10:29 pm | |
| Sojusze - ok Walki drużynowe, ranking najlepszych drużyn, turnieje, sprzeczki w przygodzie - ok 5 osób - wystarczy za świat i jeszcze dalej Proponuję, by dział o nazwie "Sojusze" był, a tam jedynie tematy informacyjne dotyczące danych, oczywiście, sojuszy, a normalne porozumiewanie się na PW. Racja. Nie ma co zaśmiecać forum jakimiś tematami, ukrytymi grupami. Za duże zamieszanie. Lepiej już porozumiewać się na PW, gdzie można wysyłać wiadomości odpowiedniej ilości ludzi. (mniej roboty dla mnie, czyli będzie lepiej!) Założenie sojuszu, gildii - 2 tygodnie, ew. dłużej jak ktoś nie był odpowiedni aktywny, czyli wchodził w tę kratkę, ale i tak dużo nie robił. Hodowle, farmy.. Odpuśćmy. Popisze się przez dzień i na następny wszystko uschnie, bo się znudzi. Wpłacanie pieniędzy - wynocha mi z tym. Robimy za darmo. Jedynie może jakieś składki na np. nagrody między sojuszami. Kontakt można jakiś nawiązać z ludźmi ze swojej gildii, przynajmniej jak to powiedział Emolga, żeby ich znać. Odznaki. Nie można jakieś zwykłe osiągnięcia, które będą wpisywane do Kart Graczy? Skoro odznaki mają być takie unikatowe, to znaczy, że będzie więcej roboty graficznej. A ja nie potrafię takich rzeczy. Chyba, że Emoldzia znasz kogoś, kto takie coś potrafi i zrobiłby takie fajne odznaki. Reszta, czyli kasa, TM, bonusy mogą zostać tak jak są. Jeśli o czym zapomniałam, lub źle zrozumiałam z góry przepraszam. *w dalszym ciągu pada na łeb* | |
| | | Laughing Vajra Kumara
Liczba postów : 118 Punkty : -535 Join date : 11/07/2014 Age : 24 Skąd : Z piekła rodę Job/hobbies : Laughing Vajra Kumara? ;-;
| Temat: Re: Sojusze Pią Lip 18, 2014 10:34 pm | |
| Wszystko o czym wypowiedziała się Lugia mi pasuje, a co do odznak to wystarczy pogrzebać na icon archive i wybrać obrazki typu kotwica dla "sojuszu piratów" itp ;x To akurat najmniejszy kłopot, nie trzeba robić własnych oryginalnych obrazków :P | |
| | | Filipos44
Liczba postów : 1479 Punkty : 107 Join date : 07/07/2014
| Temat: Re: Sojusze Pią Lip 25, 2014 5:03 pm | |
| Genialne, Emolga ma ciasteczko z dodatkową porcją posypki! Mnie wszystko jak najbardziej pasuje, tylko jedną rzecz tutaj zepsuję mym kombinowaniem. Mianowicie, sojusze NPC, to by było dobre w walkach, takie "drużynowe odznaki" ale drużynowe pokazy - niet. Może uznacie że podcinam skrzydła koordynatorom, ale sorry, nie mogę przyjąć wiadomości że NPC ma możliwość wygrania pokazów, to tak jakby wygrywał turniej, a te nagrody za pierwsze miejsce np. to są po to żeby jakiś prawdziwy człowiek się cieszył, a nie żeby napisać "wygrywa NPC XY i nagroda po prostu znika, tak jak i NPC". A poza tym, razem z opisywaniem sojuszu można by od razu opisać całą jego specyfikę, coś tam jakiś duperele, żeby ułatwić MG sterowanie takimi gangami w przygodzie bo sorry, ale ja kojarzę tylko zespół R, resztę znam z nazw i z grubsza kojarzę wygląd, poza tym nic. Nie wiem jak innym, mnie by było głupio wymyślać praktycznie od zera gang kopiując tylko nazwę którąś ktoś tam w Nintendo wymyślił. Tak więc była by to zarazem rozrywka dla graczy, jak i ułatwienie dla MG. | |
| | | Katerina
Liczba postów : 135 Punkty : -351 Join date : 13/07/2014
| Temat: Re: Sojusze Pią Lip 25, 2014 5:23 pm | |
| Ekm. Okej. Trochę mi się nie chciało tutaj pisać, ale muszę wtrącić swoje trzy grosze. Jestem za tym, aby NPC nie mieszali się w te nasze sojusze. To znaczy, w przygodzie i fabularnie - wręcz koniecznie. Jednak walki na arenie? Jestem przeciwna. To teraz pora na koordynatorów. Czas coś z nimi zrobić, nieprawda? Moim sposobem, na rozwinięcie ich sytuacji na forum są zwykłe walki między sojuszami. O co mi chodzi? O stworzenie rankingu. Pokazywałby, który aktualnie sojusz jest najsilniejszy. Już tłumaczę, chociaż nie wiem co tutaj jest do tłumaczenia.
Wliczałoby się do niego jedynie zwykłe jak i pokazowane walki. Rozumiecie, nie? Ten kto zwycięża w walce zwykłej dostaje 2 punkty do rankingu, a ten co zwycięża w walce pokazowej dostaje trzy. W ten sposób troszkę pomożemy koordynatorom, ponieważ na ich miejscu już dawno byłabym zła. Ten, kto pierwszy zdobędzie dany pułap punktów wygrywa nagrody. Teraz przedstawię ewentualną punktację za zwycięstwo:
Walka zwykła - 2 punkty. Walka pokazowa - 3 punkty. Walka zwykła na turnieju sojuszy (to w przyszłości xD) - 5 punktów. Walka pokazowa na turnieju sojuszy - 8 punktów. Wygrana turnieju - 10 punktów.
Nie wiem czy to co napisałam jest w ogóle zrozumiałe, ale musiałam coś tutaj nabazgrać ;x | |
| | | Laughing Vajra Kumara
Liczba postów : 118 Punkty : -535 Join date : 11/07/2014 Age : 24 Skąd : Z piekła rodę Job/hobbies : Laughing Vajra Kumara? ;-;
| Temat: Re: Sojusze Pią Lip 25, 2014 6:55 pm | |
| W pokazach nie chodziło o walki sojuszy z NPC, a raczej właśnie sojusz na sojusz ;-; Z resztą to co Kate zaproponowała wydaje mi się najbardziej trafnym pomysłem xD | |
| | | Gość Gość
| Temat: Re: Sojusze Pią Lip 25, 2014 7:03 pm | |
| Dla mojej przygody, myślę że dosyć ważnym było by gdyby sojusze były w fabułach, więc Kate jestem za :PP |
| | | Sponsored content
| Temat: Re: Sojusze | |
| |
| | | | Sojusze | |
|
| Permissions in this forum: | Nie możesz odpowiadać w tematach
| |
| |
| |