Słowem wyjaśnienia, jest to projekt skanu pokemona takiego ogólnego. Nie będzie oczywiście tak że każdy będzie miał obowiązek mieć idealnie zgodny ze wzorem skan, to będzie można zmieniać, urozmaicać kodem i tak dalej, ale jakaś podstawa musi być, choćby dlatego żeby było podane co w skanie musi być.
- Kod:
-
[b]Nazwa pokemona[/b][img]link do obrazka płci[/img]
[i]Imię Pokemona[/i]
[img]obrazek pokemona[/img]
[img]obrazek typu[/img]
[b]Charakter:[/b]
[b]Umiejętność:[/b]
[i][u]Nazwa Umiejętności[/u] - wytłumaczenie.[/i]
[b]Ataki:[/b]
[b]Statystyki:[/b]
[u]Atak:[/u]
[u]Obrona:[/u]
[u]Sp. Atak:[/u]
[u]Sp. Obrona:[/u]
1000 HP
[b]Trzyma:[/b]
1. Nazwa pokemona, czyli po prostu jego nazwa gatunkowa. Poniżej mamy imię, możemy pokemonowi jakieś nadać, lub zostawić to pole puste.
2. Link do obrazka płci, czyli jeden z tych dwóch:
- Kod:
-
[img]http://i109.photobucket.com/albums/n65/SHUTupNrocK8/male-icon.png[/img] - samiec
[img]http://i109.photobucket.com/albums/n65/SHUTupNrocK8/female-icon.png[/img]. - samica
Jeśli nasz pokemon należy do gatunku u których nie rozpoznaje się płci (np. Magnemite) to nie dajemy żadnego obrazka.
3. Typ czyli obrazek z typem waszego pokemona. Możecie go łatwo znaleźć na serebii.net
4. Obrazek pokemona może być dowolną grafiką przedstawiającą naszego stworka, która nie rozciąga zbytnio forum. (za duże grafiki i tak są zmniejszane)
Jeśli złapiesz lub jakoś inaczej zdobędziesz nowego pokemona i znajdziesz dla niego ładną grafikę możesz zawsze poprosić na PW MG by podmienił grafiki.
5. Charakter pokemona, może być połączony z jego historią. Jest to po prostu jego opis, a dokładniej opis tego jak zwykle się zachowuje, co lubi, czego nie... zwykle charakter pisze MG, ale w niektórych przypadkach sami możecie to zrobić, prosimy przy tym o umiar, każdy ma swoje wady, pokemony też. Dlatego, jeśli stworzycie stwora bez jakiejkolwiek wady, ale za to mega świetnego, który jak robot zawsze was słucha, uczy się ataków na pstryknięcie i w ogóle jest najlepszy we wszystkim czego się dotknie - musicie go zmienić na normalniejszy.
Możecie oczywiście dać stworkowi jakąś rzecz, czy nawet kilka w których jest dobry, ale sami rozumiecie - wszystkiego z umiarem :)
6. Wpisujemy ataki jakie zna nasz podopieczny. Starter zawsze ma na dzień dobry ataki startowe. Na stronie
Serebii musimy wyszukać naszego pokemona(akurat jest wiele możliwości, alfabetycznie, typem, numerem w dexie, albo zwyczajnie wpisać nazwę w wyszukiwarkę podaną na stronie) i wtedy w atakach poznawanych przez lvl spawdzamy które oznaczone są myślnikiem z przodu, to właśnie te są atakami startowymi.
Obrazowo ukazane jest to tu.7. Umiejętność, każdy pokemon jakąś posiada, w związku z tym należy ja wpisac do skanu. Należy pamiętać o tym żeby wpisać umiejętność którą pokemon może posiadać, wiadomo na przykład że Infernape nie może mieć umiejętności Torrent.
8. Jak widać we wzorze na forum każdy pokemon posiada 5 statystyk. Cztery z nich - atak, sp. atak, obronę, sp. obronę - ustalamy sami. Ich suma jednak nie może być większa niż 20. HP zaś dla każdego pokemona na początku jest takie same - 1000. Również pokemony spotkane w dziczy nie będą miały HP mniejszego niż 1000. Statystyki oczywiście zmieniają się potem w trakcie rozgrywki, jeśli chcesz wiedzieć więcej poczytaj:
klik!9. Tu wpisujemy jaki hold item pokemon trzyma, zazwyczaj nie ma go na początku, ale można takowy dla niego kupić, czy jakoś inaczej zdobyć, byle legalnie.
PRZYKŁADOWY SKANCharmander Imię:PodpalaczkaTyp: Charakter:Bardzo rozbrykana i pełna energii. Wiecznie się nudzi więc cały czas kogoś atakuje albo po prostu zaczepia. Lubi przypalać innych końcówką swojego ogona, zawsze śmieje się z tych, którzy boją się poparzenia. Chce szybko ewoluować. Bardzo lubi swojego trenera.
Umiejętność:Solar Power - podczas działania Sunny Day co turę traci 1/8 maksymalnego HP, ale Sp.Atak jest podwyższony o 50%.Ataki:Scratch
Statystyki:Atak: 5
Sp. Atak: 5
Obrona: 5
Sp. Obrona: 5
HP: 1000
Trzyma:Nic