Małża Admin
Liczba postów : 955 Punkty : 457 Join date : 26/08/2014 Age : 24 Skąd : Kalos - Lumiose City | Polska - Wrocław Job/hobbies : Adminofaszystka, aspirująca Kapłanka Arceusa
| Temat: Poruszanie się na pokemonach Pią Wrz 16, 2016 7:51 pm | |
| Wyjaśnienie i wprowadzenie. Dziękowanie Seathowi i takie tam.
HM =/= pok może być wykorzystywany do latania/pływania, etc. w fabule. Oczywiście dalej może nauczyć się tego ataku i korzystać z niego w walkach. Takie Doduo i Dodrio na przykład nie latają, a ich Fly w walce wygląda jak silniejsza wersja Bounce.
Do czego może się przydać pokemon z każdej listy.
Latanie: (niektóre pokemony z Levitate tylko na dystans kilku metrów, dlatego nie są tu zamieszczone) GEN I : Charizard, Butterfree, Beedrill, Pidgeotto, Pidgeot, Fearow, Golbat, Venomoth, Farfetch'd, Scyther, Aerodactyl, Dragonite
GEN II : Noctowl, Ledian, Crobat, Xatu, Jumpluff, Yanma, Gligar, Scizor, Delibird, Mantine, Skarmory
GEN III : Beautifly, Dustox, Swellow, Pelipper, Vibrava, Flygon, Altaria, Tropius, Salamence
GEN IV : Staraptor, Mothim, Vespiquen, Drifblim, Honchkrow, Togekiss, Yanmega, Gliscor
GEN V : Unfezant, Swoobat, Archeops, Swanna, Braviary, Mandibuzz, Hydreigon, Volcarona
GEN VI : Talonflame, Hawlucha, Noivern
Pływanie: (do ustalenia z MG - na razie są tu pokemony z Surf i takie które teoretycznie potrafią pływać i są wystarczająco silne żeby wieźć/ciągnąć za sobą trenera) GEN I : Squirtle, Wartotle, Blastoise, Raticate, Arbok, Psyduck, Golduck, Poliwag, Poliwhirl, Poliwrath, Tentacool, Tentacruel, Slowpoke, Slowbro, Seel, Dewgong, Grimer(?), Muk, Shellder, Cloyster, Kingler, Horsea, Seadra, Goldeen, Seaking, Staryu, Starmie, Magikarp, Gyarados, Lapras, Vaporeon, Omanyte, Omastar, Kabuto, Kabutops, Dratini, Dragonair, Dragonite
GEN II : Totodile, Croconaw, Feraligatr, Chinchou, Lanturn, Marill, Azumarill, Politoed, Quagsire, Slowking, Dunsparce, Qwilfish, Sneasel, Ursaring, Corsola, Remoraid, Octillery, Mantine, Kingdra
GEN III : Mudkip, Marshtomp, Swampert, Zigzagoon, Linoone, Lotad, Lombre, Ludicolo, Wingull, Pelipper, Carvanha, Sharpedo, Wailmer, Wailord, Seviper, Barboach, Whiscash, Corphish, Crawdaunt, Anorith, Armaldo, Feebas, Milotic, Spheal, Sealeo, Walrein, Clamperl, Huntail, Gorebyss, Relicanth
GEN IV : Piplup, Prinlup, Empoleon, Bibarel, Buizel, Floatzel, Shellos, Gastrodon, Croagunk, Toxicroak, Finneon, Lumineon, Mantyke, Weavile, Phione
GEN V : Oshawott, Dewott, Samurott, Herdier, Stoutland, Panpour, Simipour, Palpitoad, Seismitoad, Basculin, Tirtouga, Carracosta, Swanna, Frillish, Jellicent, Alomomola, Beartic
GEN VI : Froakie, Frogadier, Greninja, Pangoro, Furfrou, Slurpuff(?), Barbaracle, Skrelp, Dragalge, Clauncher, Clawtizer, Heliolisk, Goodra, Bergmite, Avalugg
Wspinaczka: Każdy pokemon znający Rock Climb
Jazda: Każdy wystarczająco duży pokemon. Powinno się jednak odpowiednio opisywać w jaki sposób "wsiadamy" na pokemona. Na plecy/grzebiet? A może pokemon nas będzie niósł w łapach/rękach?
Oświetlanie ciemnych miejsc: Niemal wszystkie ataki ogniste lub elektryczne mogą służyć za oświetlenie, jednak potrafią być one niebezpieczne, lub trafić kogoś/coś w pobliżu. Dlatego latarka jest najpewniejszym rozwiązaniem. | |
|