Pokemon Silver
Hullou. Do you want to play a game with me?



 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

*Kliknij obrazek*
Pokemonem tygodnia jest...

Każdy jego (lub jego ewolucji) posiadacz może zgłosić się do administracji aby otrzymać
-------------------------
Nagrody
+ 2 sp. def

+ 50 HP
+ TM Payback
- - -

Dodatkowo rośnie szansa na spotkanie tego pokemona w dziczy.

BlackButlerHogwartDream
W sprawie wymian proszę pisać do HeadAdmina/Filiposa44. Przyjmujemy buttony o rozmiarze 152x52 lub mniejszym.
RPG online - najlepsze internetowe gry online, gry przeglądarkowe i MMORPG | Toplista i-rpg.plGry w przeglądarceToplista gier!TOP50 Gry

Share | 
 

 Andrea

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Andrea_Lenti

avatar

Liczba postów : 121
Punkty : 130
Join date : 08/09/2016
Age : 17
Skąd : Polska, Gdańsk Chełm, ul.Odrzańska 14/2
Job/hobbies : Pokemon :D, granie na instrumentach

PisanieTemat: Andrea   Pon Wrz 19, 2016 9:18 pm

Z góry dziękuje za życzenia ^^. Jak coś to nie obiecuje że od razu odpiszę ile na/10
ale się postaram
Jestem ciekaw co mi wyślecie
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Seath

avatar

Liczba postów : 877
Punkty : 358
Join date : 30/05/2016
Age : 20
Skąd : Koło pierników. :V
Job/hobbies : Gierki, komiksy, seriale, marnowanie czasu, Helix Fossil. :V

PisanieTemat: Re: Andrea   Wto Wrz 20, 2016 6:08 pm

Co prawda nie mieliśmy do tej pory zbyt wiele okazji do rozmowy, ale mimo wszystko wydajesz się spoko ziomkiem, więc Wszystkiego najlepszego. ^ ^

~~ Co by Ci się dobrze układało z twymi Poke-Podopiecznymi.
~~ Co byś Małży nie podpadał. (xD)
~~ Co byś wszystkie posiadane instrumenty opanował do perfekcji.
~~ Co byś zdobył wszystkie pokemony do swego Dream-Team'u.

Aaa w ramach jakiegoś prowizorycznego prezentu, kilka fajnych (moim zdaniem) artów twych pokemonów wygrzebane z przestrzeni internetu. Klik~~Klik~~Klik~~Klik~~Klik~~Klik~~

To jeszcze raz sto lat. ^ ^
Jak potrzebujesz pomocy z czymś na forum zawsze pomogę w miarę możliwości.
Pozdrawiam Seath. :V

_________________
KP/BOX


Ostatnio zmieniony przez Seath dnia Wto Wrz 20, 2016 7:26 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Małża
Admin
avatar

Liczba postów : 939
Punkty : 449
Join date : 26/08/2014
Age : 18
Skąd : Kalos - Lumiose City | Polska - Wrocław
Job/hobbies : Adminofaszystka, aspirująca Kapłanka Arceusa

PisanieTemat: Re: Andrea   Wto Wrz 20, 2016 6:09 pm

Trochę się pośpieszyłeś:

Cytat :
"Regulamin działu:

1. W dziale tym tematy mogą zakładać wyłącznie jubilaci danego dnia.

2. Temat może być otwarty maksymalnie dwa dni (dzień urodzin i kolejny po nich)."

Ale darowaliśmy już to tobie.

- - -

xD:
 

Starzejesz się trochę, chopie. :D W tym roku egzamin gimnazjalny, jakoś go zdaj - nie ważne jak. xd
No, skoro mamy fragment o szkole za sobą, to mogę przejść do kolejnych ważnych rzeczy: aby zdrowie ci dopisywało, a życie przebiegało w miarę szczęśliwie. Bo wiadomo, nie zawsze musi być idealnie, ale dzięki temu stajemy się silniejsi psychicznie. Tylko zachowaj pogodę ducha.
Życzę ci też abyś się uczył o samym życiu i był w stanie za te kilka lat przeżyć w tym okrutnym świecie. Chodzi mi oczywiście o taką samą umiejętność przetrwania, taki praktycyzm życiowy. Bo to nie jest zawsze łatwe. Abyś łatwo odróżniał dobre od złego i nie żałował swoich decyzji, a już na pewno nie cierpiał przez nie.
Może teraz ci się to nie przyda, bo obecnie potrzeba ci tylko sporo siły i samozaparcia (chyba inaczej nie da się znosić szkoły), ale jeszcze zobaczysz. xD Małża przestrzega.

Idę się uczyć na jutrzejszy sprawdzian z biologii. Trzymaj za mnie kciuki, bo ja trzymam za ciebie. :V

Życzę również żebyś się zaaklimatyzował na forum i miał czas przeczytać co jak działa.

_________________
___| KP | BOX |___


Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Andrea_Lenti

avatar

Liczba postów : 121
Punkty : 130
Join date : 08/09/2016
Age : 17
Skąd : Polska, Gdańsk Chełm, ul.Odrzańska 14/2
Job/hobbies : Pokemon :D, granie na instrumentach

PisanieTemat: Re: Andrea   Wto Wrz 20, 2016 8:51 pm

Seath:
Dziękuje ci za te życzenia, ale chyba Małży już podpadłem XD, a i fajne zdjęcia^^.
7/10
Małża:
Bardzo miłe życzenia (jak coś to ja chodzę już do technikum XD ale i tak dzięki). Wybacz co do słabego zrozumienia niektórych zasad, ale niestety tak mam (jeszcze nie mam w 100% przyswojonego Polskiego ale mi dobrze idzie) mimo to je czytam ^^.Trzymam za ciebie kciuki do tego sprawdzianu ^^
8/10
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Wojtek

avatar

Liczba postów : 201
Punkty : 137
Join date : 24/08/2016
Age : 17

PisanieTemat: Re: Andrea   Sro Wrz 21, 2016 6:38 pm

Szykuj torty, zastaw stoły,
Bo dziś nastał czas wesoły.
Odkręć muzę na full gaz,
Taki dzień jest tylko raz!

Powiem ci jeszcze że życzę ci jak najlepszych chwil spędzonych z nami wszystkimi na forum a ode mnie pare obrazków.

Wiem że chcesz tego poka w Pokemon Revolution ale mam nadzjeję że go złapiesz


I twój ulubiony pok tylko szkoda że nie shiny.


Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Andrea_Lenti

avatar

Liczba postów : 121
Punkty : 130
Join date : 08/09/2016
Age : 17
Skąd : Polska, Gdańsk Chełm, ul.Odrzańska 14/2
Job/hobbies : Pokemon :D, granie na instrumentach

PisanieTemat: Re: Andrea   Sro Wrz 21, 2016 6:41 pm

Dzięki Wojtek
Masz całkowitą rację a co o Greninji fajnie wiesz że moim marzeniem jest shiny greninja XDD
7/10
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Andrea   

Powrót do góry Go down
 
Andrea
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Pokemon Silver :: Zaplecze :: Pogaduchy :: Urodziny-
Skocz do: