Małża Admin
Liczba postów : 955 Punkty : 457 Join date : 26/08/2014 Age : 25 Skąd : Kalos - Lumiose City | Polska - Wrocław Job/hobbies : Adminofaszystka, aspirująca Kapłanka Arceusa
| Temat: Box Nephtina Sro Sie 27, 2014 8:44 pm | |
| Emptiness~ Emptiness? Not anymore!. . . Solosis UnisentCharakter:Pokemon ten jest stworzeniem dosyć osobliwym. Choć potrafi wykonywać ataki dystansowe, silniejsze niejednokrotnie od bardziej doświadczonych od niego pokemonów, to jednak nie lubi, a może raczej boi się, prezentować te umiejętności w bitwach. Ale dlaczego? Otóż, przez niską obronę Solosis jest bardzo wrażliwy na ataki przeciwnika i każdy cios zadaje mu sporo obrażeń, nie czuje on się więc zbyt pewnie, gdy staje sam na przeciw pokemona rywala. Nie oznacza to jednak, że nie chce walczyć w ogóle! Co to, to nie! Pokemon nawet pomimo tego uwielbia walki, ALE tylko, jeżeli na polu bitwy ma kogoś, na kogo może liczyć, kogoś, kto w razie czego wyprowadzi atak za niego, osłoni go, zwyczajnie pomoże. Innymi słowy, walki tak, ale tylko dwu-bitwy. Lecz uwaga, to nie tak, że on nigdy nie chce występować w klasycznych pojedynkach. On musi do tego zwyczajnie dojrzeć i to nie tyle fizycznie stać się silniejszym (choć na pewno podniosło by mu to samoocenę), co psychicznie dojrzeć do tego, że jest na polu bitwy sam. Sam jeden. Cóż tam trener stojący gdzieś z tyłu? Przecież, jeśli Solosis zaśnie np. w wyniku tego, że da się trafić hipnozą, to trener nie powstrzyma gradu ciosów, który spadnie na małego pokemona. Otóż to, ten stworek najbardziej na ziemi boi się nie walk, a samotności. Bycia samemu... gdziekolwiek. Nie musi być fizycznie sam, wszak "wśród ludzi jest się także samotnym", On musi wiedzieć, że jeśli coś się wydarzy nie tak jak powinno, to ma obok kogoś, kto pomoże mu to naprawić. Właśnie dlatego nie dla pojedynku, tak dla dwu-walki. Solosis oczywiście, jak przystało na wojownika, którym do końca to On JESZCZE nie jest, lubi się samodoskonalić, poprzez treningi. Sam jednak zawsze chce wybrać, jakiego ataku ma się uczyć. Wszak, to On walczy i to chyba On najlepiej wie, co mu się najbardziej przyda w walce. Czyż nie?...Umiejętność:Magic Guard - Powstrzymuje wszystkie obrażenia, oprócz od bezpośrednich ataków.- Spoiler:
*Czyli obrażenia od poparzenia, trucizny, ciężkiej trucizny, klątwy (Curse), Leech Seed, stanów pogodowych. Obrażenia od konfuzji dalej się liczą. Spadek ataku od poparzenia nie jest powstrzymywany. (Sam status poparzenia, czy zatrucia jest dodawany, ale ten stan nie odejmuje HP.)
Obniżenie HP spowodowane niebezpieczeństwem na polu bitwy (takimi jak kolce, kamienie, trujące kolce), obrażeniami zwrotnymi (oprócz Struggle) również są powstrzymywane. Magic Guard również zatrzymuje spadek zdrowia od Life Orb, bez blokowania bonusu tego przedmiotu, w postaci zwiększania mocy pokemona.
Magic Guard nie zatrzymuje Pokemona przed zadawaniem obrażeń samemu sobie, czyli nie neguje ruchów takich jak Belly Drum, Substitute, albo Curse kiedy użyta przez poka-ducha. Destiny Bond i Perish Song wciąż sprawiają, że pokemon z tą umką mdleje. Ataki:- Helping Hand - PsywavePrzedmiot:Life Orb- Spoiler:
Boosts the power of moves by ~30% (5324/4096), but at the cost of 10% max HP each time the holder uses an attack. Life Orb does not damage the holder if the holder has Magic Guard (...) Statystyki:Atak: 1 Sp. Atak: 14 Obrona: 2 Sp. Obrona: 2 HP: 850. . . Shiny Pumpkaboo *Super Size* "Habetaht" Charakter: Choć na pierwszy rzut oka może się ona wydać istotą dość słodką, to jednak prawdę mówiąc jest to prawdziwie nieznośny pok. Nie dość, że większość swojego czasu spędza na robieniu ludziom i pokemon na złość, czy też sprawianiu im przeróżnych kłopotów przez dowcipy, które uwielbia robić, to jeszcze ma ona poczucie, że w ogóle nie musi trenować, przez co przekonanie jej do tego typu zajęcia jest trudne, aczkolwiek nie niemożliwe. W każdym razie jednak nie ma tak, że posiada tylko same wady. Nie dość że niezwykle szybka z niej dynia, to jeszcze w walce jest niemalże mordercza. Szczególnie jak oponent będzie działał jej na nerwy. Do trenera na razie nie czuje dość dużo - ani niechęci, ani też wielkiego przekonania, ale wydaje jej się osobowością ciekawą, a to jest już jakiś plus. Umiejętność: Insomia - pokemon z tą umiejętnością nie może zasnąć. Ataki: - Trick - Astonish - Confuse Ray Staty: Atak: 6 Sp. Atak: 4 Obrona 5 Sp. Obrona: 5 900HP . . . Fletchling
Charakter: Jest dość zagadkowym stworzeniem. Często jednak zachowuje ona okropnie przerażający spokój. Oczywiście nie zwraca uwagi na to, że coś płonie, czy też może sama siedzi w płomieniach. Lubi ciepło, a chce w końcu ewoluować by mieć typ ognisty. I niestety uważa, że siedzenie w ogniu w tym pomoże. Tenże spokój, wykorzystuje w walkach, kiedy walczy z silniejszymi przeciwnikami. Zawsze stara się szukać u nich słabych punktów i zawsze w nie atakować. Jednak też, jest bardzo brutalna. Zwykle, gdy zaczyna tracić siły, zmienia się w bestię i mimo swojego małego wzrostu potrafi powalić nawet Onixa! Mimo, że zajmuje to trochę czasu. Zwykle gdy wpadnie w furię, związaną z tym, że zaraz przegra, siła jej ataków rośnie o połowę, co może okazać się wielkim plusem w przyszłości. Ale po takim wyczynie.. Cóż. Jest na tyle zmęczona, że nie zostaje nic jak powiedzieć, że jest niezdolna do walki. Bardzo lubi swojego trenera, a najbardziej lubi siedzieć mu na głowię. Treningi oraz walki.. No cóż. Kocha, a pokazów nienawidzi.
Umiejętność: Big Pecks - obrona tego pokemona nie może zostać zmniejszona.
Ataki: - Tackle - Growl - Snatch
Statystyki: Atak: 10 Obrona: 5 Sp.Atak: 6 Sp.Obrona: 4
. . .
Fletchling
Charakter: Ta panienka ma naprawdę ognisty temperament! Prawdziwa chłopczyca - woli tarzać się w błocie, trenować i walczyć niż bawić się w jakieś pokazy, czy zachowywać się elegancko. Sama uważa się za najlepszą lotniczkę! Jest szybka, przez co jej uderzenia często oszałamiają przeciwnika, który nawet się ich nie spodziewa. Jednak jednocześnie woli atakować i rzadko co unika. Jej strategia to po prostu - uderzaj póki się nie złamie. Ta panienka kocha wdawać się w bitki, co czasem wychodzi jej na dobre, a czasem kończy się bolesną przegraną i złym humorem. Kocha również treningi i często na nich popisuje się przed innymi pokemonami swoimi umiejętnościami. Do tego jest trochę uzależniona od kawy. Swojemu trenerowi chce przede wszystkim zaimponować i pokazać, że może zrobić więcej niż jego inne pokemony, co często kończy się niestety jakimś upokorzeniem, kiedy próbuje zrobić więcej niż może.
Umiejętność: Big Pecks - obrona tego pokemona nie może zostać zmniejszona.
Ataki: - Tackle - Growl - Tailwind
Statystyki: Atak: 6 Obrona 6 Sp. Atak: 4 Sp. Obrona: 3
. . .
Axev
Charakter: Można śmiało stwierdzić, że ten oto Axew ma pewnego rodzaju ADHD. Nie żeby go obrażać, czy coś. Jest po prostu nadpobudliwy. Nie umie spokojnie wytrzymać w jakimś miejscu dłużej niż pół minuty. Zaraz zacznie biegać po okolicy i szukaćc sobie zajęcia. Chętnie walczy, ale nigdy nie umie skupić się na treningu i właściwie ćwiczenie z nim nowych ciosów jest bardzo, bardzo trudne.
Umiejętność: Mold Breaker (*** - Axew ignoruje wpływ umiejętności innego poka na jego ataki, czyli np. może uderzyć Trzęsieniem Ziemi pokemona z umką Lewitacja. Umka ta działa na jakiegokolwiek pokemona, tylko jeśli uderza Axew. W podwójnej walce jego partner nie będzie mógł z tego korzystać.
Umiejętności chroniące poka przed jakimś statusem (Immunity na truciznę, Oblivious na oczarowanie) zawiodą. Jednakże, niektóre umiejętności LECZĄ dany status, a temu już Mold Breaker nie może zapobiec.
Umiejętności przyciągające dane ataki do poka, jak Lightning Rod i Storm Drain wciąż będą ściągać na siebie dane ataki w podwójnych i potrójnych walkach, ale otrzymają obrażenia, a ich statystyki nie zostaną zwiększone.
Jeśli użyje np. Roar, albo Dragon Tail to: (nie dotyczy umki Magic Guard) Pokémon with Levitate will be affected by Spikes and Toxic Spikes, unless they are Flying-type or holding an Air Balloon. Poison-type Pokémon with Levitate can remove Toxic Spikes, if they are not Flying-type and not holding an Air Balloon. Pokémon with Immunity will be poisoned by Toxic Spikes (although Immunity will then activate and cure them of poison). Pokémon with Leaf Guard will be poisoned by Toxic Spikes even during intense sunlight.
- Spoiler:
Mold Breaker ignores the effects of Abilities that could potentially affect the damage or effects of a move that its user executes. For example, a Pokémon with Mold Breaker can hit opponents that possess Levitate by using Earthquake. Mold Breaker applies regardless of target Pokémon, but only to moves executed by its user (so if two Pokemon in a Double Battle both know Earthquake, only the Pokémon with Mold Breaker can hit a Pokémon with Levitate).
Abilities that prevent status conditions (such as Immunity and Oblivious) will not protect the Pokémon from receiving the status condition; however, many of these Abilities also have effects to cure the Pokémon of the status condition if afflicted, which are not negated by Mold Breaker.
Abilities that draw attacks to the user, such as Lightning Rod and Storm Drain, will still divert attacks in Double or Triple Battles regardless of Mold Breaker, but will not nullify the damage or boost the Pokémon's stats.
If a Pokémon with Mold Breaker forces a Pokémon to switch in with a move like Roar or Dragon Tail, immunities to entry hazards due to Abilities will be negated (except Magic Guard). If forced to switch in this way:
Pokémon with Levitate will be affected by Spikes and Toxic Spikes, unless they are Flying-type or holding an Air Balloon. Poison-type Pokémon with Levitate can remove Toxic Spikes, if they are not Flying-type and not holding an Air Balloon. Pokémon with Immunity will be poisoned by Toxic Spikes (although Immunity will then activate and cure them of poison). Pokémon with Leaf Guard will be poisoned by Toxic Spikes even during intense sunlight.
Ataki: - Scratch - Dragon Pulse
Statystyki: Atak: 5 Sp. Atak: 3 Obrona: 5 Sp. Obrona: 5 900 HP
Trzyma: ~~
. . .
Magikarp
Charakter: Silny i waleczny. Tak, to właśnie ten Magikarp. Marzy o ewolucji i o mega ewolucji. Marzy o tym, że w końcu przeciwnik potraktuje go poważnie. Jest dużo silniejszy niż by się mogło wydawać i doskonale wykorzystuje w walkach swój największy atut - prędkość. Potrafi wykonywać świetne uniki, nie tylko w wodzie, ale i na lądzie ciężko go trafić. Nie wie do końca jak przegrał w walce a Akwilionem, ale właściwie jest zadowolony. Wierzy, że Nami pomoże mu się stać wielkim i silnym pokemonem, którym nikt i nigdy nie odważy się pomiatać.
Umiejętność: Swift Swim - podczas deszczu, szybkość pokemona się podwaja.
- Spoiler:
During rain, the Speed stat of Pokémon with this Ability is doubled.
Ataki: - Splash - Tackle - Flail
Statystyki: Atak: 6 Obrona: 2 Sp. Atak: 1 Sp. Obrona: 4 HP: 950
. . .
Beldum
Charakter: Ta mała istotka mimo swej stalowej powłoki jest niezwykle delikatna i strachliwa. Najczęściej w obliczu jakiegokolwiek potencjalnego zagrożenia chowa się za trenerem i oczekuje, że ten ją obroni. Najbardziej boi się ciemności i wszystkiego co z nią powiązane, a więc na pewno typów mrocznych, pokemonów duchów no i ich ataków. Nie znosi Akwiliona swojego trenera i unika go jak tylko może. Staty: Atak: 2 Obrona: 8 Sp. Atak: 1 SP. Obrona: 5 HP: Podstawowe
. . .
Clauncher Kympolea Typ:
Charakter: Clawitzer - na to słowo Kympolea dostaje świra. Mała tak pragnie ewoluować, że praktycznie już próbuje mówić jak swoja wyższa forma, co niezbyt jej wychodzi. Ale nie zniechęca się! Pragnienie stania się "Mistrzynią Pulsów" przesłania jej wszystko, co równa się z tym, że zrobi dużo, a nawet więcej dla ewolucji. Skora do walk, na pierwszym miejscu do pokazów, jednak to wszystko zbiera się w jedno - jest strasznym samolubem, jej motto brzmi "Po trupach do celu!". By zwyciężyć nie zawaha się używać podstępów i oszustw. Nie lubi trenera, jednak współpracuje z nim, bo wie, że sama nie osiągnie ewolucji. Taka cwaniara. Umiejętność: Mega Launcher - Podwyższa o połowę ataki oparte na Pulsie. Ataki: Splash | Water Gun | Crabhammer Statystyki: Atk.: 4 | Sp.Atk.: 10 | Obr.: 3 | Sp.Obr.: 4 | HP: 850 Trzyma: ---
. . .
Litwick Bodhisattva of Cathedral; "Cat" Typ:
Charakter: Współpracuje ze swoim trenerem, nie jest do niego przywiązany, lecz podziela jego ambicje, a jego mocna postawa mu odpowiada. Wykonuje rozkazy swojego pana tak dobrze jak tylko potrafi. Działa jak broń, maszyna do zabijania. Jednakże jego słabością jest sen, gdy uśnie nic nie zdoła go obudzić, chyba że jego własna wola. Umiejętność: Flash Fire - Gdy Pokemon zostanie trafiony ruchem typu Fire, jego atak wzrasta. Ataki: Ember | Astonish | Fire Spin | Flamethrower | Fire Blast | Psychic | Overheat | Dark Pulse | Shadow Sneak Statystyki: Atk.: 3 | Sp.Atk.: 8 | Obr.: 4 | Sp.Obr.: 9 | HP: 750 Trzyma: ---
. . .
Ralts Piper Typ:
Charakter: Psotna z niej dziewczynka. Trudno panować nad tym małym diabełkiem, szczególnie że cechuje się niezwykłą szybkością. Wszędzie biega, wszędzie robi zamieszanie i nawet nie dzieje się to ze zwykłej, dziecięcej ciekawości, a ze złośliwości, jaką się wręcz chlubi. Ta chęć robienia innym dowcipów i ogólnie sprawiania chaosu sprawia, że w walce Ralts sprawdza się więcej niż idealnie. Treningi jednak, to zupełnie inna historia. Trudno cokolwiek ją nauczyć jak ona tak psoci i psoci, a w ogóle się trenera nie słucha. Dlatego też większości ataków uczy się spontanicznie, np. w trakcie robienia jakiejś psoty, czy żartu. Do trenera odnosi się dość neutralnie, czyli tak jak do wszystkich - kocha mu dokuczać i ogólnie uprzykrzać życie, ale jakoś specjalnie się jeszcze nie przywiązała. Umiejętność: Synchronize - Gdy na Pokemona zostanie nałożony status, ten sam status zostaje nałożony na przeciwnika. Ataki: Growl Statystyki: Atk.: 4 | Sp.Atk.: 5 | Obr.: 4 | Sp.Obr.: 5 | HP: 750 Trzyma: ---
. . .
Espurr Makbet Typ:
Charakter: Choć pokemon wygląda na niesamowicie pewnego siebie, wręcz aroganckiego, to tak naprawdę cechuję się straszną niepewnością i... nieśmiałością. Ktoś pomyślałby, że cechy te się wykluczają, jednak w jego przypadku ze sobą współistnieją. Nie, nie ma on żadnych kompleksów - wręcz przeciwnie, emanuje samouwielbieniem. Kocha każdy szczegół jakim się cechuje, co jednak nie znaczy że nie posiada tremy. A właściwie ma ją okropnie dużą i nie rzadko boi się cokolwiek robić publicznie w obawie o swój wizerunek. Sprawia to, że jest świetny w treningach i walkach na boku, jednak trudno mu cokolwiek robić w świetle reflektorów. Choć wykazuje niezwykły potencjał do pokazów. Umiejętność: Infiltrator - Ignoruje bariery spowodowane Light Screen, Substitute, Reflect oraz Safeguard. Ataki: Scratch | Leer Statystyki: Atk.: 4 | Sp.Atk.: 6 | Obr.: 5 | Sp.Obr.: 6| HP: 650 Trzyma: ---
. . .
Sigilyph Bling Typ:
Charakter: Prawdziwy hazardzista. Kocha gry i inne sporty, mniej lub bardziej legalne, tak bardzo, że aż trudno uwierzyć, że ten pokemon nie miał nic wspólnego z ludźmi i prawdopodobnie miał już z nimi jakąś styczność. Kocha wolności i dlatego trudno go do czegokolwiek zmusić, czy są to treningi czy walki. Im bardziej ktoś się stara narzucić mu reguły to ten tym bardziej będzie je łamał. Ta buntownicza postawa ma jednak swoje plusy - wystarczy że ktokolwiek go zdenerwuje, to pokaże on mu swoją siłę. A w walkach, jeśli do niczego nie przymuszony, sprawuje się zadziwiająco dobrze. Umiejętność: Magic Guard - Pokemon dostaje obrażenia tylko od ataków bezpośrednich. Ataki: Gust | Miracle Eye Statystyki: Atk.: 3 | Sp.Atk.: 7 | Obr.: 6 | Sp.Obr.: 6| HP: 950 Trzyma: ---
. . .
Jajo Arona 16.02
. . .
Jajo Pidove'a 21.02
. . .
Bronzor *no by się chciało, ale to obojnak* Charakter: Jest.. Bez wątpienia.. Całkowicie normalny. Nie odwala mu w towarzystwie pokemonów ognistych, nie ma żadnej mentalnej potrzeby samodoskonalenia się przez zabijanie duchów czy mrocznych stworków. Jest całkowicie normalny.. Może jedynie jego poziom IQ jest zdecydowanie wyższy niż kogokolwiek. Sam Einstein mógłby pozazdrościć. Jego rozum działa jak maszyna kalkulując wszelkie zmiany w statystykach przeciwnika, rodzajach ataków. Czasem nawet jest zdolny do ustalenia kiedy pokemon Ewoluował, albo kiedy ma to zrobić! Sam natomiast stwierdza, że chciałby pozostać taki jaki jest. Obawia się bowiem, że ewolucja mogłaby coś zrobić z jego mądrością, którą posiadł w samym jajku, a teraz jedynie doskonali! Do każdego stworzenia na ziemi podchodzi z takim samym dystansem. Relacje między gatunkami go niezbyt obchodzą. Woli zagłębiać się w nauki ścisłe, i tam też pozostać, choć dobrą literaturą nie pogardzi, a trzeba przyznać - potrafi czytać, i gdyby mógł pewnie by i pisał, jednak natura nie dała mu rączek.. Co prawda może użyć do tego swoich psychicznych mocy, jednak on woli używać ich jedynie w walkach.. A skoro już o nich mowa.. To tak, nie przepada za nimi, tak samo za pokazami. Twierdzi, że to zabawa dla pozbawionych rozumu galaretek. Treningi toleruje, gdyż w pewnym stopniu jest to wiedza. Bardzo chciałby nauczyć się wielu ruchów przeróżnych typów. Trzeba też przyznać, że jeśli już miałby brać udział w walce, to jedynie jako wsparcie dla walczących w dwuwalkach lub potrójnych walkach. Och! No i nie można zapomnieć, że jego hobby'm (gdyż nauka to już dla niego nałóg, lub praca), jest granie w gry edukacyjne, i inne rozwijające zdolności umysłowe, szczególnie strategiczne i łamigłówki.
Ataki: Wiadomo.. Podstawowe, biedak nie ma EM :c
Statystyki: HP: Podstawowe Atak: 2 Obrona: 10 Sp.Atak: 5 Sp.Obrona: 10
. . .
. . .
Jajo shiny Ditto 22.02 | |
|