HeadAdmin
Liczba postów : 1218 Punkty : 279 Join date : 06/07/2014
| Temat: Box Kuroi Pią Lip 11, 2014 6:53 pm | |
| Vullaby Exhibition Vulture
Charakter: Lubi gdy sięna niego patrzy, całe dnie. Dlatego własnie uwielbia zarówno ataki jak i pokazy, bo wtedy wiele ludzi na niego się patrzy! Gdy ktoś się na niego nie patrzy, lub zajmuje się kimś innym, wpada w furię, i atakuje na oślep, lecz nie w trakcie walk, wtedy wsłuchuje się w trenerkę. Umiejętność: Overcoat - chroni przed negatywnymi efektami pogody, oraz przed atakami typu Proszek. Typ Przedmiot:
Quick Claw Ataki: Gust Leer Furry Atack Fly Toxic Statystyki: HP: 700 Atak: 8 Obrona: 4 Sp. Atak: 3 Sp. Obrona: 4 Ball:
Growlithe Computer Dog
Charakter: Pokemon uwielbiający elektronikę. Zachęca trenerkę do zakupu przenośnego Pc, aby mógł się kontaktować z pokemonami w boxie.. Przysiągł sobie, że jeżeli jego trenerka zakupi ten "magiczny sprzęt" zainstaluje w nim pokedex, oraz mapę szukającą pokemonów. Nie lubi trenować, woli upominać się o laptopa, albo na nim grać. Umiejętność: Justified - trafiony atakiem mrocznym, zwiększa atak Typ:
Przedmiot:
Leftovers Ataki: Bite Roar Double Kick Wild Charge Flamethrower Morning Sun Statystyki: HP: 800 Atak: 5 Obrona: 4 Sp. Atak: 10 Sp. Obrona: 3 Ball:
Beldum One Leg
Charakter: Beldum ten, bardzo lubi walczyć. Mógłby spędzić w walce cały dzień, tym bardziej gdy ma walczyć z innymi pokemonami. Jak na pokemona jego gatunku przystało jest całkiem mądry, a wiedzę wykorzystuje podczas wymyślania strategii. Oczywiście nie tylko do tego, stara się też jej używać by pomagać innym pokemonom, które to zazwyczaj są słabsze od niego. Umiejętność: Clear Body - Statystyki Pokemona nie mogą zostać obniżone przez atak lub zdolność przeciwnika. Typ: Przedmiot:
Shell Bell Ataki: Take Down Zen Headbutt Statystyki: HP: 950 Atak: 2 Obrona: 9 Sp. Atak: 5 Sp. Obrona: 7 Ball:
Spiritomb Reverse Spirit
Charakter: Robi wszystko na opak, każesz mu skoczyć, on siada, iść w lewo, idzie w prawo, Nie robi tego ze względu na to że kogoś nie lubi czy coś, on nawet swoje imię wymawia wspak, bmotirips. Nie wiadomo czemu tak jest, ale ataki wykonuje poprawnie. Umiejętność: Infiltrator - ignoruje działanie ruchów Substitute, Reflect, Light Screen i Safeguard. Typ Przedmiot:
Leftovers Ataki: Curse Pursuit Confuse Ray Spite Shadow Sneak Shadow Ball Statystyki: HP: 950 Atak: 7 Obrona: 8 Sp. Atak: 7 Sp. Obrona: 10 Ball:
Hydreigon Hydra Lernejska
Charakter: Gdy tylko go ktoś budzi, wchodzi na jego teren, lub w ogóle jest w pobliżu, musi go zaatakować. Nie może wytrzymać gdy ktoś jest w pobliżu. Najbardziej nie lubi gdy w pobliżu jest ktoś z pokemonów trenerki. Jedyna osoba która by mocno zranił, lecz nie zabił, jest właśnie ona. Umiejętność: Levitate - pokemon jest odporny na ataki ziemne. Typ Przedmiot:
Leftovers Ataki: Outrage | Flash Cannon Hyper Voice | Focus Blast Tri Attack | Roost Dragon Rage Focus Energy Bite Flamethrower Dark Pulse Fly Statystyki: HP: 1500 Atak: 13 Obrona: 7 Sp. Atak: 10 Sp. Obrona: 7 Ball:
Pansage Pouter Monkey
Charakter: Ta dziewczyna nie da sobie w kaszę dmuchać, o nie. To ona tu rządzi i to ona jest najsilniejsza, choć... co prawda nie jest zbyt bystra. Lubi walczyć, walczy po to tylko, by móc udowodnić, że jest silniejsza niż przeciwnik. Umie wygrywać, gdy wygra to nie pastwi się nad pokonanym, wystarczy jej, że może się z tego cieszyć. Nie umie jednak przegrywać. Kiedy zostanie pokonana to powtarza cały czas, że było to oszustwo, że to niemożliwe, że tamten oszukiwał i tak dalej... Pansage lubi też pokazy i tu zasada jest ta sama co w walkach, jeśli przegra, to trenerka może za którymś razem nie utrzymać nerwów na wodzy. Co do treningów, to ta małpka trenuje... ale tylko wtedy, kiedy ma na to ochotę, a zdarza się to niestety rzadko. Do tego wszystkiego... bardzo lubi swą trenerkę, choć nie okazuje jej tego normalnie i udaje, że jest na nią wiecznie obrażona. Jest jednak zazdrosna o wszystkie pokemony z drużyny i gdy tylko Luia któregoś pochwali, ona żąda natychmiastowego pojedynku z tym delikwentem, aby udowodnić, że jest od niego lepsza! Umiejętność: Gluttony - zjada jagody kiedy HP spadnie poniżej 50%. Typ:
Przedmiot: - Ataki: Scratch Play Nice Disarming Voice Energy Ball Statystyki: HP: 850 Atak: 9 Obrona: 3 Sp. Atak: 3 Sp. Obrona: 3 Ball:
Nidoran Intellectual Rhino
Charakter: Ten stworek - w przeciwieństwie do większości Nidoranów - nie tryska energią, nie lubi hasać po polach i łąkach, nie jest też agresywny... względem kogo kolwiek. Kiedy ktoś go zaatakuje, choćby był to najsłabszy Rattata na tej ziemi, czym prędzej ucieka do trenerki, albo któregoś pokemona z drużyny z okrzykiem "broń mnie!". Ogółem jednak nie boi się obcych, do póki go nie atakują, to będzie im się bacznie przyglądał i analizował ich. Pokemon bowiem, mimo, że bardzo leniwy, ma jednak umysł naukowca i wszystkie nowe dla niego sprawy, będzie chciał sobie koniecznie przemyśliwać, rozpatrywać, analizować, szukać przyczyny, skutku, rozwiązania i równania... Umiejętność: Hustle - wzmacnia siłę ataków fizycznych o 50% jednak celność wynosi jedynie 80%. Typ:
Przedmiot: - Ataki: Leer Peck Amnesia Statystyki: HP: 800 Atak: 5 Obrona: 7 Sp. Atak: 1 Sp. Obrona: 7 Ball:
Poochyena Stunky Wolfy
Charakter: Powiedzieć o nim, że jest niewychowany to zdecydowanie za mało. Ten pokemon z zachowania każdemu z pewnością bardziej przypomina Snorlaxa, a nie Poochyenę. Całymi dniami tylko je, beka i puszcza naprawdę nieładnie pachnące gazy. No, przynajmniej nie śpi. Nie, akurat jeśli chodzi o to, jest bardzo aktywnym pokemonem, wprost uwielbia denerwować innych, a potem patrzeć na to, jak bardzo są zdenerwowani. Trenować lubi... ale jeśli chodzi o walkę. Jak oberwie silnym atakiem to podwija ogon i biegnie pod nogi trenerki skomląc. Umiejętność: Moxie - po pokonaniu przeciwnika wzmacnia Atak o 1. Typ:
Przedmiot: - Ataki: Tackle Poison Fang Statystyki: HP: 750 Atak: 7 Obrona: 3 Sp. Atak: 1 Sp. Obrona: 4 Ball:
Kangaskhan Brutal Mommy
Charakter: Typowa "mamuśka". Zajmuje się niemal wyłącznie swoim dzieckiem, rzadko mając czas na cokolwiek innego. Chociaż znajdzie minutkę lub dwie na to, aby "wyjaśnić" komuś parę rzeczy. Na przykład, ze jej dziecka się nie dotyka, ani nie straszy. Ta kangurzyca jest tez bardzo konsekwentna we wszystkim co robi. Cokolowiek zaczęła, doprowadzi do końca, chyba ze jej male możn przy tym ucierpieć. Nie walczy z byle powodu i dobrze się z nią współpracuje. Ale potrafi zmienić się z łagodnej samicy w brutalna bestie. To tak na przyszłość. Trenuje tylko wtedy, gdy jej dziecko jest głęboko schowane w jej torbie. Aby przekonać do tego małego szkraba, zazwyczaj trzeba mu dać coś do jedzenia. W walkach jest podobnie. Dlatego trzeba będzie trochę popracować nad tym w przyszłości, jeśli trener ma zamiar ja Mega Ewoluować. Umiejętność: Scrappy - pozwala uderzać duchy atakami Normalnymi i Walczącymi. Typ:
Przedmiot:
Shell Bell Ataki: Comet Punch Leer Crush Claw Power-Up-Punch Statystyki: HP: 1250 Atak: 8 Obrona: 5 Sp. Atak: 1 Sp. Obrona: 5 Ball:
Snorunt Hail Snow
Charakter: Typowy romantyk, szukający swojej drugiej połówki! To własnie on. Jego jedynym marzeniem, jest znaleźć drugą Snorunt, najlepiej królewskiej krwi i się z nią ożenić. Bach, to tylko smutne marzenia, póki co musi się zadowolić każdym Wiglituffem którego spotka. A to urwis. Umiejętność: Ice Body - leczy pokemona podczas Śnieżycy (Hail) o 1/16. Typ:
Przedmiot:
Icy Rock Ataki: Powder Snow Leer Bite Protect Hail Statystyki: HP: 800 Atak: 5 Obrona: 8 Sp. Atak: 9 Sp. Obrona: 3 Ball:
Bergmite Iceberg
Charakter: Nie usiedzi w miejscu dłużej niż pięć sekund. Jak na przedstawicielkę swojego gatunku jest bardzo energiczna. Niezwykle żywiołowa, radosna i dosyć dziecinna - ta mieszanka czyni z niej jednego z najbardziej niecierpliwych i rozrabiających poków, jakie można spotkać na swojej drodze. Mała lubi wykręcać różne numery, lecz jedynie dla zabawy. Nie miewa złych intencji i na wszystko spogląda oczyma pełnymi niewinności. Kryje się w niej jeszcze mały diabełek, który wychodzi z niej podczas treningów. Diabełek ten chce się tylko bawić, fikać i biegać wokoło. Trenerki nie ruszy, ale ucząc się nowych rzeczy nie może się powstrzymać przed drobnymi złośliwościami. Oczywiście wszystko w ramach zabawy, ona tak na poważnie nikogo krzywdzić nie chce. Umiejętność: Ice Body - leczy pokemona podczas Śnieżycy (Hail) o 1/16. Typ:
Przedmiot:
Icy Rock Ataki: Tackle Bite Harden Hail Statystyki: HP: 900 Atak: 8 Obrona: 5 Sp. Atak: 1 Sp. Obrona: 4 Ball:
Clamperl Shy Shell
Charakter: Mały śpioszek, który rzadko wygląda ze swej skorupki. Jest świadoma tego, że w ciągu całego życia utworzy tylko jedną perłę i bardzo przejmuje się tym co przemija. Ogółem świadomość upływu czasu ją nieco dołuje. Nie wierzy, że cokolwiek jest stałe. Walk się boi, kiedy widzi, że przeciwnik może sobie z nią poradzić. A niestety uwierzy ona nawet nawet w absolutne pozerstwo jakiegoś Rattaty, znającego Tackle. Przy treningach uważa, bo ma nadzieję, że wiedza zostanie z nią na zawsze. Umiejętność: Rattled - szybkość wzrasta po trafieniu atakami typu Robak, Duch i Mrok. Typ:
Przedmiot: - Ataki: Clamp Water Gun Whirlpool Iron Defense Confuse Ray Ice Beam Statystyki: HP: 800 Atak: 3 Obrona: 7 Sp. Atak: 2 Sp. Obrona: 7 Ball:
Squirtle Icy Turtle
Charakter: Ten mały żółwik nie znosi upału, a lubuje się w zimnie. Nawet wodę woli lodowatą, a niżeli gorącą. Gardzi ognistymi pokemonami, a nawet takimi, które nie są typu ognistego, ale posiadają ogniste ataki. Podziwia za to stworki lodowe, Weavile to jego idol i chciałby się od niego jak najwięcej nauczyć. Strasznie lubi uczestniczyć w walkach, ale zazwyczaj po przegranej łapie strasznego doła i przez jakiś czas ciężko go przekonać nawet do jedzenia, nie mówiąc już o czymś w stylu trening, czy kolejna walka. Umiejętność: Rain Dish - gdy pada deszcz regeneruje 1/6 HP co turę. Typ:
Przedmiot: - Ataki: Tackle Refresh Statystyki: HP: 850 Atak: 2 Obrona: 11 Sp. Atak: 2 Sp. Obrona: 5 Ball:
Slowpoke Seeker Food
Charakter: Jej zwyczaje znacząco różnią się od zwyczajów innych pokemonów tego gatunku. Ona nie śpi, ani nie lunatykuje przez cały dzień, ona cały czas się przemieszcza. Co prawda powoli, ale jednak. Czemu? Ah, to proste, ona ciągle szuka jedzenia! Jedzenie to jej jedyny sens życia. Może potrenować i będzie się starać... jeśli ją nakarmisz. Będzie walczyć, jeśli obiecasz jedzenie. Pokaże piękno w pokazach, jeżeli dasz żreć! Ale bez jedzenia nie zrobi nic. Umiejętność: Regenerator - po wycofaniu z walki regeneruje 33,3% HP. Typ: Przedmiot: - Ataki: Curse Yawn Tackle Belch Signal Beam Statystyki: HP: 1050 Atak: 2 Obrona: 3 Sp. Atak: 11 Sp. Obrona: 5 Ball:
Chespin Chestnut Shield
Charakter: Ten pokemon ma swoją jedną zasadę, której za nic nie złamie. Nigdy ataków dystansowych! On będzie chętnie walczył i chętnie się uczył, ale nie użyje, ani nie będzie się uczył ataku specjalnego. Lubuje się w ciosach fizycznych, ale rozumie też, że ataki statusowe bardzo pomagają w zwycięstwie, dlatego też jest skłonny do nauki i używania ich. Trzeba jednak zaznaczyć, że znacznie trudniej nauczyć go "statusówki" niż jakiegoś fizycznego uderzenia. Marzy o staniu się potężnym Chesnagutem. Umiejętność: Bulletproof - chroni pokemona przed atakami typu Kula i Bomba. Typ:
Przedmiot: - Ataki: Tackle Growl Spikes Stone Edge Statystyki: HP: 900 Atak: 7 Obrona: 5 Sp. Atak: 1 Sp. Obrona: 6 Ball:
Shiny Ralts Fairy Dance
Charakter: Ma bardzo rozwiniętą "kobiecą intuicję" to właśnie ona jej podpowiada że należy ufać trenerce. Nie chce walczyć przed ewolucją, na razie woli się zająć treningami które nazywa "doskonaleniem siebie". Zależy jej jedynie na byciu silniejszą, a jej jedynym celem jest stanie się najsilniejszym pokemonem psychicznym na ziemi. Umiejętność: Trace - kopiuje umiejętność przeciwnika. Typ: Przedmiot:
Gardevoirite Ataki: Growl Confuse Ray Shadow Ball Confusion Thunderbolt Statystyki: HP: 750 Atak: 2 Obrona: 5 Sp. Atak: 12 Sp. Obrona: 4 Ball:
Eevee Moonlight
Charakter: Ten Eevee mimo swego wyglądu nie nadaje się do roli pieszczocha. Nie znosi bycia w centrum uwagi. To nie to, że jest nieśmiały, on zwyczajnie jest typowym samotnikiem. Jeśli będziesz mu się zbytnio naprzykrzać - możesz nieźle oberwać i niech Cię nie zwiedzie jego niewinny wygląd! Nic dziwnego więc, że jego wymarzoną ewolucją jest Umbreon. Lubi poniżać innych w pojedynkach, jest przy tym całkiem inteligentnym pokemonem, który nie ma zwykle problemów z nauką ataków. Nie ufa nikomu, łącznie z trenerką, to może być przeszkoda w jego ewolucji, ale cóż - nic za darmo. Eevee jednak słucha Kuroi, wie, że sam raczej nie ewoluuje, a poza tym, chciałby być silnym pokemonem, a nie jakimś słabiakiem. Umiejętność: Adaptability - STAB wynosi 2. Typ:
Przedmiot: - Ataki: Tail Whip Tackle Growl Helping Hand Yawn Toxic Statystyki: HP: 750 Atak: 4 Obrona: 7 Sp. Atak: 3 Sp. Obrona: 8 Ball:
Shinx Defense Bolt
Charakter: Ten oto mały Shinx, przeżył straszną traumę związaną z jego jajkiem. Nie chciało się ono otworzyć! Pukał w skorupkę dwa tygodnie, i nikt nie słyszał! Dopiero kiedy trenerka robiła noworoczne porządki w boxie, poczuła jakiś smród. Mianowicie, smród zepsutego jajka! Kiedy już trenerka miała ogłaszać żałobę, i wyrzucić biednego pokemona, kopiąc grób, kamień trafił w skorupkę która się rozwaliła. Trenerka, ze łzami w oczach.. a nie, to Kuroi, to nie płakało. W każdym razie, ucieszyła się, że pokemon jednak przeżył. Od tamtego wydarzenia, boi ciasnych pomieszczeń. Nie muszę chyba wspominać, że był on strasznie słaby, skoro nie dał rady otworzyć skorupki. Umiejętność: Guts - zwiększa siłę ataku o 50% kiedy otrzyma zmianę stanu. Zmniejszenie ataku od poparzenia zostaje zignorowane. Typ:
Przedmiot: - Ataki: Tackle Eerie Pulse Ice Fang Statystyki: HP: 800 Atak: 1 Obrona: 10 Sp. Atak: 2 Sp. Obrona: 7 Ball:
Gible Dragon Ninja
Charakter: Lubi udawać ninije i chować się przed trenerką i jej pokemonami. Bardzo lubi typ mroczny, więc podziwia większość pokemonów należących do Kuroi, takich jak Weavile, czy Bisharp. Smuci go, że sam nie jest taki jak oni i że nigdy nie będzie. Ten niewielki rekin ziemny, ma bardzo zaniżone poczucie własnej wartości i bardzo łatwo popada w depresję. Wystarczy małe potkniecie na treningu, czy przegrany pojedynek, a ten stworek już rozważa samobójstwo! Sprawia to, iż trzeba bardzo ostrożnie do niego podchodzić, bo kiedy wpada w te swoją depresję nie będzie robił dosłownie niczego... może prócz skakania z mostu. Umiejętność: Sand Veil - podczas burzy piaskowej unikliwość pokemona rośnie o 1. Dodatkowo gdy ten pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie szansa na napotkanie dzikiego pokemona w miejscach gdzie występuje burza piaskowa, spada o 50%. Typ: Przedmiot:
Expert Belt Ataki: Tackle Iron Head Earthquake Rock Slide Statystyki: HP: 800 Atak: 10 Obrona: 1 Sp. Atak: 4 Sp. Obrona: 3 Ball:
Stunky Acid Claw
Charakter: Przedstawia się w sposób osobliwy... bo od razu z pazurami na twarz. Nie jest ślepo agresywny, ale jeśli zachowasz się wobec niego lekceważąco, bądź zbyt swobodnie przejdziesz obok niego - podrapie. A drapać potrafi nad wyraz dobrze. Można powiedzieć, że ma ten dar w łapkach, a pazurki są bronią z którą się urodził i nie ma zamiaru się rozstawać. Nie dba jakoś specjalnie o swój wygląd, pasuje mu jego skołtuniała sierść, ale pedicure ma być robione co najmniej dwa razy dziennie! Jest dumny z idealnego stanu swoich ostrych szpileczek i nie zdzierży gdy ktoś (umyślnie, bądź przypadkowo) je zabrudzi, czy zarysuje. Sam dobrze wie jak ich używać, dlatego skunks ten osobiście nie ma problemów z walkami. Jest jeszcze trochę niedoświadczony, więc może od czasu do czasu skoczyć nie w tą stronę co trzeba, ale ma ochotę na treningi, jeśli oznacza to, że będzie potem polerowanko pazureczków na protezie jego trenerki. Wydawałoby się, że nie ma za grosz poszanowania dla cudzej własności? Na cudzą to nawet by siknął. Ale Kuroi?... To ona pomaga jego pazurom! Jej nie można lekceważyć! W stosunku do niej nie jest może w 100% zdyscyplinowany jak żołnierz, ale słucha jej poleceń jak typowy pokemon. Ma jednak w serduszku mnóstwo miejsca na przywiązanie... Tylko, że potrzeba trochę czasu. Ale zalążek idealnie odczytującego zamiary swej trenerki pokemona już mamy. Umiejętność: Stench - podczas kontaktu fizycznego z tym pokemonem istnieje szansa na to, że przeciwnik się potknie. Dodatkowo jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na spotkanie dzikiego Pokemona maleje o 50%. Typ: Przedmiot: - Ataki: Scratch Focus Energy Crunch Shadow Claw Statystyki: HP: 750 Atak: 10 Obrona: 6 Sp. Atak: 1 Sp. Obrona: 3 Ball:
Petilil Leaf Nymph
Charakter: Niezwykle towarzyska z niej dziewczynka. Przekona do siebie każdego, nawet złego do szpiku kości i sprawi, że będzie ją pieścił jak najgrzeczniejsza osoba świata. Ten dar, często wykorzystuje by przekonać inne pokemony do współpracy, lub by omamić przeciwników. Mimo wszystko jest zadziorna (choć wydaje się być delikatną i słodką) i gdy trzeba to zaatakuje najlepiej jak może. Lubi ona walki, choć stwierdza, że woli w nich uczestniczyć dopiero po ewolucji. Bardzo dobrze dogaduje się z Shiny Ralts. Tworzą razem parę, która doskonale odczytuje zamiary przeciwnika. Gdy jedna omamia, druga atakuje. Często żałuje, że nie ma typu podobnego do Ralts, mogłaby bowiem trenować zawsze razem z nią. Co do treningów.. Bardzo je lubi, a szczególnie ruchy polegające na tańcu, i te, które nadają się do pomocy przy dwuwalkach. Co do tańca.. Jest to jej hobby, bardzo, a to bardzo lubi tańczyć i często namawia do tego Kuroi, która do tańca ma dwie lewe nogi. Trenerkę bowiem uwielbia najbardziej ze wszystkich żyjących na świecie stworzeń. Co prawda nie jest na tyle głupia by oddać za nią życie, ale będzie ją bronić, choć jest tylko małą, słodką Petilil imieniem - Leaf Nymph. Należy jednak wspomnieć o jednej ważnej rzeczy.. Jest bardzo pamiętliwa. Jeśli ktoś zrobi jej coś niemiłego - ma przechlapane do końca życia. Nie chodzi tutaj o wylanie na łeb zupy czy czegoś podobnego. Nie lubi, gdy ktoś krzywdzi jej znajomych, dlatego często próbuje powstrzymywać trenerkę przed zabijaniem, próbując jej wytłumaczyć, że jest to złe. Umiejętność: Own Tempo - pokemon nie może zostać oszołomiony na jakikolwiek sposób. Typ:
Przedmiot:
Miracle Seed Ataki: Absorb Giga Drain Statystyki: HP: 900 Atak: 8 Obrona: 8 Sp. Atak: 8 Sp. Obrona: 8 Ball:
Aerodactyl Fossil Rage
Charakter: Pokemon ten jest właściwie tylko kolejnym latającym dinozaurem, niewyróżniającym się na tle swych pobratymców gatunkowych. Jak chyba wszystkie (a na pewno większość) przedstawicieli tego typu skamielin jest bardzo terytorialny i nie toleruje, jeśli ktoś narusza jego przestrzeń. Jest gotów w każdej chwili do walki, w której najbardziej lubi używać swoich potężnych szczęk. Nie jest on też szczególnie inteligentny, rozumie podstawowe komendy, ale przy bardziej złożonych (zwłaszcza improwizowanych) kombinacjach i sztuczkach może się zagubić, wtedy najczęściej przestaje w ogóle słuchać kogokolwiek i wpada w furię w której liczy się dla niego byle tylko atakować wszystko i wszystkich co napotka. Zdarza się, że atakuje po prostu drzewa czy kamienie (i to nie Teravenaty i Geodude, ale takie zwykłe drzewa i kamienie!). Gdy jest spokojny to na ogół słucha trenerki, aczkolwiek to, że raz na jakiś czas ją oleje nikogo nie powinno dziwić. Tak samo jak fakt, że treningi z nim wyglądają różnie i czasem trzeba się naprawdę namęczyć, by ten stwór pojął co właściwie ma zrobić. Umiejętność: Rock Head - ataki obosieczne nie zadają obrażeń użytkownikowi. Typ: Przedmiot: Aerodactylite
Ataki: Iron Head Ice Fang Fire Fang Thunder Fang Wing Attack Supersonic Bite Scary Face Roost Tailwind Statystyki: HP: 1000 Atak: 14 Obrona: 4 Sp. Atak: 1 Sp. Obrona: 1 Ball:
INKUBATORPusto. Zostały jedynie mocno podeptane skorupy jaja Aerodactyla. | |
|