Małża Admin
Liczba postów : 955 Punkty : 457 Join date : 26/08/2014 Age : 24 Skąd : Kalos - Lumiose City | Polska - Wrocław Job/hobbies : Adminofaszystka, aspirująca Kapłanka Arceusa
| Temat: Trudności z grindowaniem, nowy tryb do Areny Nie Paź 15, 2017 6:51 pm | |
| Kiedyś każdy gatunek pokemona miał własne base HP. Wydaje mi się, że teraz przez standardowe 1000 walki z dzikimi pokami są zbyt długie.
Przyszło mi to na myśl podczas grindowania w poki właśnie. W grze da się one-shotować, ale na forum nie bardzo. 1000 jest bardzo wygodne dla szacowania ile +50 pokemon dostał przy sumowaniu stat, wiadomo. Ale czy nie chcielibyście trybu hordy, gdzie tłuczesz trzy Caterpaje po 500 HP each? Możliwość łapania byłaby zablokowana, bo to tylko grind. Za jednego pok pewnie dostawał by +1, bo różnica między statami robaków a naszego poka. Tak tylko proponuję, bo obecnie własną ciężką pracą najlepiej rozwijać poka poprzez trening, albo sterydy. To zaledwie zalążek pomysłu i jeśli dostanę odzew, że tak, chcielibyście jakieś coś gdzie można wzmocnić o jakieś +3 waszego najsłabszego pokemona (bo na wyższych lvl to już nie będzie miało racji bytu), to można do Areny dołączyć właśnie taki Tryb Małej i Słabej Hordy.
Pomysły: ( * = to wartości których nie jestem pewna i tylko szacuję, proponujcie własne) > Pokemony z którymi walczymy w trybie Hordki od strony fabularnej to tylko hologramy i nie można ich łapać.
> Do tego trybu możemy wybrać tylko jednego pokemona i nie można go wymieniać.
> Symulację można obciążać tylko na max. 6 "przeciwników". Po 3 nokautach nasz pokemon musi odpocząć, a przerwa ma równać się tydzień-5 dni* czasu rzeczywistego. Jeśli nasz wybrany pokemon przegra, tryb Hordki się kończy i można do niego przystąpić po raz ponowny w kolejnym dostępnym terminie. Pokemon nie traci przyrostu do statystyk od pokonanych przeciwników, ale od tego który go pokona nie dostaje nic (np.: pokonane trzy Caterpie, czwarty nas pokonał: +3).
> Symulacji nie trzeba zamawiać przed czasem i jest darmowa. Jednakże jednemu graczowi przysługuje 1 symulacja na 1 pokemona na 2-3 tygodnie*
> Jeszcze coś tu dodam. | |
|