Pokemon Silver
Hullou. Do you want to play a game with me?



 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

*Kliknij obrazek*
Pokemonem tygodnia jest...

Każdy jego (lub jego ewolucji) posiadacz może zgłosić się do administracji aby otrzymać
-------------------------
Nagrody
+ 2 sp. def

+ 50 HP
+ TM Payback
- - -

Dodatkowo rośnie szansa na spotkanie tego pokemona w dziczy.

BlackButlerHogwartDream
W sprawie wymian proszę pisać do HeadAdmina/Filiposa44. Przyjmujemy buttony o rozmiarze 152x52 lub mniejszym.
RPG online - najlepsze internetowe gry online, gry przeglądarkowe i MMORPG | Toplista i-rpg.plGry w przeglądarceToplista gier!TOP50 Gry

Share | 
 

 Box Tchomera

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Tchomer

avatar

Liczba postów : 705
Punkty : 197
Join date : 11/07/2014
Age : 15

PisanieTemat: Box Tchomera   Pon Lip 14, 2014 6:57 pm

Heatmor 
Charakter: Tak porządnego stwora to chyba świat nie widział! Jak coś zaczyna robić, musi to skończyć, i skończy to w co najmniej 15 min. Chyba, że było to coś prostego. Wtedy starczy mu kilka sekund. Ataków uczy się też przykładnie i tak jak powinien. Jednak jakby nie patrzeć, często robi to po swojemu, przez co często, np. przy nauce ataków, nauczy się nie tego co trzeba! Czasem wyjdzie to na dobrze.. Czasem nie. Co poradzić. Swojego trenera często poucza. Choćby nawet prostymi kwestiami takimi jak "Rano należy umyć zęby!" "A wykąpałeś się?"
Umiejętność: Flash Fire - Uodparnia od ataków typu ognistego, a w skutek ich trafienia zwiększa siłę ognia.
Przedmiot:
Statystyki: 
Punkty życia: 850
Atak: 6
Obrona:
Sp.Atak:
Sp.Obrona: 4
Ataki: 
Inferno
Hone Claws
Tackle
Incinerate
Lick

Pansear 
Charakter: Psikus, figlarz. Kabaret w jednej małpie! Rozśmieszyć to on potrafi, nawet największego ponuraka! Robi za drużynową maskotkę i błazna. W końcu takiego nie da się ominąć. Ludzie przechodząc obok niego, od razu się rozpogadzają. Od treningów, woli wymyślanie skeczy. Dlatego widzi siebie w pokazach, gdzie będzie mógł je prezentować. Od czasu do czasu, zgodzi się na trening, by mógł nauczyć się nowych, przydatnych sztuczek.
Przedmiot:
Umiejętność: Blaze- Kiedy HP spada poniżej 1/3, ataki ogniste zadają do 1,5 raza większe obrażenia.
Statystyki: 
Punkty  życia: 700
Atak: 5
Obrona: 5
Sp.Atak:
Sp.Obrona: 3
Ataki: 
Scratch
Play Nice

Sandile 

Charakter: Pokemon jest bardzo strachliwy, zwykle nie ufa ludziom, pokemonom zresztą też nie. Całe życie mieszkał na plaży, w dzień ukrywał się głęboko w piasku, a w nocy szukał jedzenia pozostawionego przez turystów. Jest wiecznie głodny, choćby i już naprawdę się najadł to będzie jadł na zapas, tak na wypadek jakby jutro miało zabraknąć jedzonka. Trener jest pierwszą osobą którą polubił i ufa mu, ale nie przepada za walkami czy pokazami... ogólnie nie lubi występów, ani żadnych obcych. Do pokemonów trenera też trzyma dystans. Lubi za to trenować.
Umiejętność: Intimidate- Kiedy Pokemon wchodzi do walki, siła ataków przeciwnika spada o jeden poziom. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie słabszych Pokemonów maleje o 50%.
Przedmiot:
Statystyki: 
Punkty Życia:  700
Atak: 4
Obrona: 4
Sp.Atak: 5
Sp.Obrona:
Ataki: 
Bite
Rage 
Leer
Thunder Fang

Bulbasaur 

Charakter:  Pokemon równie statyczny co roślinka zamieszkująca jego grzbiet. Zawsze musi wszystko z dziesięć razy przemyśleć, zanim zrobi to co planuje. Nie lubi wykonywać zbędnych ruchów, najchętniej siedziałby cały dzień w słońcu... chociaż właściwie to nie lubi upałów, deszczu też nie.. najlepiej czuje się w nocy i wtedy też najłatwiej nakłonić go do treningów. Jest pacyfistą, gardzi więc walkami, za pokazami też nie przepada. Ogólnie rzecz ujmując to bardzo trudny dla trenera stworek... ma jednak jedną zaletę, nigdy nie zostawia swoich w potrzebie.
Umiejętność:  Overgrow - Kiedy HP spada poniżej 1/3, ataki trawiaste zadają do 1,5 raza większe obrażenia.
Przedmiot:
Statystyki: 
Punkty Życia:  950
Atak: 1
Obrona: 3
Sp.Atak: 7
Sp.Obrona: 7
Ataki: 
Tackle

Tepig 

Charakter: Tepig jest bardzo żywiołowym pokemonem. Nigdy nie myśli co robi, a swoje uczucia okazuje impulsywnie, czy to jest smutny i zawodzi w niebo głosy, czy ze szczęścia strzela ogniem z noska. Podczas treningu łatwo się denerwuje i zniechęca, w walce za to nigdy się nie poddaje. Jest jednak stworzeniem które bardzo szybko się męczy. Dla niego każda okazja by spać musi być wykorzystana. Zawsze gdy kończy walkę - idzie spać, tak samo po treningu i przy każdej możliwej okazji. Gdy już zaśnie to nie da go się wybudzić... no chyba że hydro pompą, czy trzęsieniem ziemi. 
Umiejętność: Blaze Kiedy Hp spada poniżej 1/3, ataki ogniste zadają 1.5 obrażeń więcej.
Przedmiot:
Statystyki: 
Punkty Życia:  750
Atak: 3
Obrona: 7
Sp.Atak:
Sp.Obrona: 3
Ataki: 
Yawn 
Tackle 


Chimchar 

Charakter: Pokemon ten jest bardzo radosny i pełen życia, ma to zarówno swoje zalety, jak i wady. Do zalet zdecydowanie można zaliczyć to że uwielbia on wszelkiego rodzaju walki, czy to pokazowe, czy też zwykłe trenerskie pojedynki, znajduje w niej ujście dla swojej energii. Niestety przez to że zawsze musi być wszędzie i wszystko wiedzieć trening z nim to katorga. Nie potrafi się skupić na ćwiczeniach i od razu się rozprasza.
Umiejętność: Blaze - Kiedy HP spada poniżej 1/3, ataki ogniste zadają do 1,5 raza większe obrażenia.
Przedmiot:
Statystyki: 
Punkty Życia: 800 
Atak: 7
Obrona:  
Sp.Atak:
Sp.Obrona: 5
Ataki: 
Scratch 
Leer 
Ember 


Zubat 

Charakter: Ten pokemon wprost uwielbia walki. Walczyć, walczyć, walczyć! Nigdy nie ucieka przed przeciwnikiem, może się bić nawet z Charizardem swego trenera! Nie ważne, że nie ma większych szans na zwycięstwo, będzie walczył do końca!
Niestety walki to jedyna rzecz do której podchodzi z takim zapałem. Trenowania najczęściej odmawia, woli się uczyć w trakcie pojedynków. Pokazami mówiąc w prost: brzydzi się. Nie ma zamiaru brać w nich udziału. Inne pokemony, a nawet samego trenera traktuje jak potencjalne worki treningowe, zdarza się, że atakuje ich po prostu z... nudów.
Przedmiot:
Statystyki: 
Punkty życia: 650
Atak: 8
Obrona:  2
Sp.Atak: 7
Sp.Obrona: 2
Ataki: 
Zen Headbutt 
Leech Life



Espurr 
 
Charakter:  Nieśmiały pokemon trzymający się zwykle na uboczu. Nie znosi pokazów, bo jest wtedy w centrum uwagi, walki toleruje tylko, jeżeli nie ma widowni. Lubi za to treningi i to bardzo! Właściwie to w ogóle lubi nowe doświadczenia, dlatego też chętnie podróżuje. Jest stworkiem inteligentnym, ale mimo tego, że ma mnóstwo pomysłów to zwykle siedzi cicho, wszystko przez te nieśmiałość...
Umiejętność: Own Tempo - Pokémon nie może być mylony mając tę zdolność.
Przedmiot: X
Statystyki: 
Punkty życia: 650
Atak: 2
Obrona: 4
Sp.Atak:
Sp.Obrona: 6
Ataki: 
Scratch
Leer


Ralts 

Charakter:  Ten pokemon jest bardzo spokojny i opanowany, nigdy nie działa emocjonalnie i nie podejmuje pochopnych decyzji. Zawsze musi wszystko z dziesięć razy przemyśleć, co ma zarówno swoje wady, jak i zalety. W walkach co prawda jedynie to utrudnia, jednak z kolei treningi idą dużo sprawniej. Ralts lubi też pokazy, chociaż... ma małą tremę gdy w nich występuje. 
Umiejętność: SynchronizeKiedy Pokemon zostaje podpalony, zatruty lub sparaliżowany, status przeciwnika zmienia się na taki sam. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, istnieje 50% szans, że napotkane Pokemony będą miały tę samą naturę co on. 
Przedmiot:
Statystyki: 
Punkty życia: 750
Atak: 1
Obrona:
Sp.Atak: 7
Sp.Obrona: 5
Ataki:
Growl 


Elgyem 
Charakter:  Bardzo skryta i małomówna. Nie lubi towarzystwa, ani tłoku, najlepiej czuje się sama. Woli także ciemność od światła, a więc najlepiej czuje się w nocy. Wręcz kocha przesiadywać sama na łąkach i wpatrywać się w gwiazdy. Nie ufa nikomu i zachowuje bardzo dużą ostrożność, jest przy tym niezwykle utalentowaną wojowniczką.
Umiejętność: Synchronize - Kiedy Pokemon zostaje podpalony, zatruty lub sparaliżowany, status przeciwnika zmienia się na taki sam. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, istnieje 50% szans, że napotkane Pokemony będą miały tę samą naturę co ona.. 
Przedmiot: X
Statystyki:
Punkty życia: 800
Atak: 3
Obrona:
Sp.Atak:
Sp.Obrona: 3
Ataki:
Confusion 

Tailow 

Charakter: Młody strachliwy, ale jednocześnie zadziorny pokemon. Nie lubi swojego trenera, uważa że atakując go z zaskoczenia zachował się bardzo niehonorowo. W walce czy na treningach się nie słucha, trenuje sam wymykając się, walczy też tak jak on chce i kiedy chce. Gdy trener próbuje ustawić go do pionu to dziobie go po głowie... 
Umiejętność: Scrappy -Umożliwia trafienie Pokemonów typu Duch u przeciwników.
Przedmiot: 
Statystyki: 
Punkty Życia: 900
Atak: 
Obrona:  1
Sp.Atak: 4
Sp.Obrona: 4
Ataki: 
Peck
Growl
Focus Energy


Jajo Tyrunta 
Data wyklucia: 15.04 

Jajo Mudkipa 
Data wyklucia: 19.03
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Box Tchomera
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Polowanie Tchomera nr. 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Pokemon Silver :: Zaplecze :: Karty Postaci :: Box-
Skocz do: