Pokemon Silver
Hullou. Do you want to play a game with me?



 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

*Kliknij obrazek*
Pokemonem tygodnia jest...

Każdy jego (lub jego ewolucji) posiadacz może zgłosić się do administracji aby otrzymać
-------------------------
Nagrody
+ 2 sp. def

+ 50 HP
+ TM Payback
- - -

Dodatkowo rośnie szansa na spotkanie tego pokemona w dziczy.

BlackButlerHogwartDream
W sprawie wymian proszę pisać do HeadAdmina/Filiposa44. Przyjmujemy buttony o rozmiarze 152x52 lub mniejszym.
RPG online - najlepsze internetowe gry online, gry przeglądarkowe i MMORPG | Toplista i-rpg.plGry w przeglądarceToplista gier!TOP50 Gry

Share | 
 

 BOX Filipa

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Filipos44

avatar

Liczba postów : 1479
Punkty : 107
Join date : 07/07/2014

PisanieTemat: BOX Filipa   Czw Lip 31, 2014 10:28 am

Bouffalant
jap. Baffuron


Charakter: Gdy dzikie Zoruy ukradły Filipowi pokeballe, Bouffalant pomógł mu i zawiózł go do kryjówki mrocznych pokemonów, tam, po wielu przygodach Filip odzyskał pokemony, jednak po wydostaniu się na zewnątrz ujrzał znajomego pokemona który walczył z Zoruami. Bouffalant w wyniku tej walki połamał nogi, dał się złapać by trener mógł zanieść go do CP. Gdy wyzdrowiał okazało się że chce pozostać przy boku tego człowieka i pomagać mu. Jedyne co o nim wiadomo to jest fakt iż lubi trenera i jest mu wierny.
Ataki: Swagger | Rock Tomb | Pursuit | Leer | Rage | Head Charge | Megahorn | Furry Attack | Surf | Facade
Umiejętność:
Reckless - Zwiększa o 20% siłę ataków, które zadają obrażenia zarówno używającemu, jak i celowi.
Statystki:
Atak: 21 Obrona: 25 Sp. Atak: 19 Sp. Obrona: 24 HP: 1200
Trzyma:
Jeszcze nic

Igglybuff
jap. Pupurin


Charakter: Jest bardzo miła. Zawsze przymila się do każdego, i lubi być noszoną na rękach. Z wielką chęcią przygląda się wszystkiemu co dzieje się dokoła niej. Jest bowiem bardzo ciekawa świata, i wszystko co zobaczy musi dokładnie obejrzeć, zanim będzie mogła przejść do patrzenia na inną rzecz. Strasznie, ale to strasznie ciekawi ją wszystko co jest na świecie. Marzy o tym by jak najszybciej dorosnąć i stać się wielką podróżniczką, chce przeżyć niesamowite przygody, spotkać niezwykłe osoby i znaleźć się w każdym możliwym klimacie i miejscu, po czym sfotografować je i zostawić przy sobie na pamiątkę. Jej oglądanie wszystkiego co możliwe owocuje czasem w przyniesienie trenerowi rzadkich roślin, czy przedmiotów. Jednak kiedy znajdzie Roseli Berry.. Nie odda! Kocha te jagody ponad wszystko. Mogłaby za nie sprzedać trenera.
Nie przepada za walkami, woli poczekać aż podrośnie, gdyż teraz zbyt łatwo jest jej płakać przez byle guza.

Ataki: Sing | Charm | Misty Terrian | Psych Up | Dream Eather | Flamethrower
Umiejętność:
Cute Charm - Jeśli nastąpi kontakt fizyczny z pokemon płci przeciwnej jest 30% szans, że przeciwnik się zakocha.
Statystyki:
Atak: 2 Obrona: 6 Sp. Atak: 5 Sp. Obrona: 10 HP: 700

Cyndaquil
jap. Hinoarachi


Charakter: Zdaje się być bardzo leniwym pokemonem.. Nawet tak leniwym, że nie chce rozpalić płomienia na swoim grzbiecie by się trochę ogrzać w zimne dni. Nawet sposób w jaki się porusza czy wymawia swoje imię (jak to każdy w końcu pokemon), zdaje się być taki.. Leniwy. Jednak gdyby tak się przyjrzeć jej oczom. Jeśliby tak tylko im się przyjrzeć.. Można zobaczyć w nich chęć robienia wszystkiego co możliwe! Brak jednak jej motywacji do tego. Zwykle gdy starała się coś zrobić, wychodziło źle. Dlatego właśnie straciła ją całkowicie. Gdy zaczyna widzieć światełko w tunelu, do poznania nowego ataku podczas treningu, zrobi coś, co kompletnie namiesza jej w głowie. Gdy walczy, z łatwością się potknie czy pomyli, źle wykona rozkaz trenera i znów traci pewność siebie. Dlatego też woli udawać leniwą, niż pokazywać jaka z niej ciamajda, nie potrafiąca niczego zrobić dobrze i znów tracić pewność siebie. Choć w rzeczywistości, jeśli ma się do niej dobre podejście, mogłaby te przysłowiowe - góry przenosić!
Ataki: Tackle | Leer | Quick Attack | Attract | Incinerate | Ember
Umiejętność:
Blaze - Gdy HP spada poniżej 33% ataki ogniste zwiększają moc o 1,5
Statystyki:
Atak: 4 Obrona: 6 Sp. Atak: 6 Sp. Obrona: 7 HP: 750
Trzyma: Jeszcze nic

Togepi


Charakter: Pokemon romantyk, gdy tylko widzi pokemona przeciwnej płci od razu się w nim zakochuje! Problem w tym, że gdy już spotkał dwa pokemony tej przeciwnej płci, to zaczyna się zastanawiac którego chce pokochać! Przez to nie zdecydowanie, często zapomina że jest w walce, że ma trenować, że ma zrobić coś jeszcze innego!
Ataki: Charm, Growl, Miror Move, Signal Beam, Dlazzing Gleam
Umiejętność:
Serene Grace - Podwaja szansę występowania dodatkowych efektów ataków ofensywnych używanych przez tego Pokemona.
Statystyki:
Atak: 1 Obrona: 6 Sp. Atak: 5 Sp. Obrona: 4 HP: 650
Trzyma: Jeszcze nic

Munchlax


Charakter: Ten pokemon jest tak leniwy że nie chce mu się nawet wydać charakterystycznego dla pokemonów jego gatunku odgłosu, tylko by jadł i spał. W przerwach mógłby też pooglądać telewizję. Uważa że trener to jego lokaj, a jego pokemony to służący. Nienawidzi walk, podobnie jak treningów, no chyba że takich które sprawiają mu przyjemność, czyli rest, bite.
Ataki: Tackle, Odor Sleuth, Lick, Snatch, Last Resort, Metronome
Umiejętność:
Thick Fat - Ataki ogniste i lodowe zadają o połowę mniejsze obrażenia.
Statystyki:
Atak: 4 Obrona: 3 Sp. Atak: 1 Sp. Obrona: 6 HP: 1100
Trzyma: Jeszcze nic

WoobatNie wykluty :P


Charakter: ---
Ataki: Confusion
Umiejętność:
- - -
Statystyki:
Atak: - Obrona: - Sp. Atak: - Sp. Obrona: - HP: ---
Trzyma: Jeszcze nic

Magikarp


Charakter: Typowy przedstawiciel gatunku. Nie wie co ma robić, gdy ktoś go dorwie stara się bronić jedynie miotając się na lewo i prawo. Nie wie czym jest trening, nie wie czym jest walka. Jego dotychczasowe życie polegało jedynie na płynięciu do przodu i nie porwaniu przez prąd.. Można śmiało powiedzieć, że nie wie praktycznie niczego. Jest bardzo głupiutki.. I słaby.
Ataki: Splash
Umiejętność:
Swift Swim - W czasie deszczu szybkość pokemona rośnie
Statystyki:
Atak: 3 Obrona: 6 Sp. Atak: 3 Sp. Obrona: 7 HP: 650
Trzyma: Jeszcze nic

Spheal


Charakter: Jest niczym Rico z serialu " Pingwiny z Madagaskaru". Czyli inaczej... Jest nie normalny! Jedyne czego nie potrafi zrobić to wyrzygać różnych rzeczy. Nie potrafi mówić normalnym pokemonowy głosem, zamiast tego stęka i parska. Uważa, że trener to jego szef.. Skiper. Uwielbia używać ataków, które powodują wybuchy...
Ataki: Defense Curl | Powder Snow | Growl | Water Gun | Rollout | Bulldoze
Umiejętność:
Ice Body - leczy 1/16 HP co turę podczas Śnieżycy (Hail)
Statystyki:
Atak: 1 Obrona: 7 Sp. Atak: 4 Sp. Obrona: 5 HP: 850
Trzyma: Ice Rock
- Wydłuża trwanie gradu

Wingull


Charkater: Uwielbia latać. Nie w jakiś specjalny sposób z akrobacjami - samo unoszenie się w powietrzu to jest dla niej to! Wyjątkowo zwrotna, dopóki lata jest w stanie jako-tako unikać ataków przeciwnika. Nie posiada zbyt wielkiego rozumku, często nie rozumie swojego trenera i przekrzywia swoją głowę w przezabawny sposób. Nie da się jednak zirytować jego czarem delikatnej głupoty, bo co całkowicie ujmuje w ten mewie to jego zamiłowanie do quizów. Lubi porywać gazety Arceusa winnych ludzi i czytać odpowiedzi. Zyskuje w ten sposób ogromną wiedzę na temat zabawnych ciekawostek i potrafi nieźle dogadać niejednemu. Jego fascynacja quizami nie przekłada się jednak na rozwiązywanie łamigłówek, puzzli, czy krzyżówek. Jest jaki jest, a jest tylko mewą. Nie musi rozumieć wszystkiego.
Cechuje go też średniego stopnia wścibskość. Jeśli jakiś pokemon z drużyny trenuje, bardzo chce oglądać. Nie, żeby samemu coś pojąć, ale by nic go nie ominęło.

Ataki: Aqua Ring, Water Gun, Growl
Umiejętność:
Rain Dish - Gdy pada deszcz pokemon co turę odnawia 1/16 swojego maksymalnego HP.
Statystyki:
Atak: 1 Obrona: 5 Sp. Atak: 6 Sp. Obrona: 4
Trzyma: Damp Rock
- Wydłuża trwanie deszczu

Eevee


Charakter: Chyba ten pokemon jest najbardziej niezdecydowanym stworkiem na kolacje. Sam nie może nawet zdecydować się, co pragnie zjeść na kolacje, a co na obiad. Więc pozwólmy sobie na chwilę, by wyobrazić sobie jej ból absolutny na wielki dylemat - w kogo chcę ewoluować. Zastanawia się nad tym dniami i nocami i pewnie nigdy nie da sobie ona spokoju. Jednocześnie jest to pokemon niezwykle poważny i nawet jej styl walki, mimo że kompletnie nie zdecydowany, jest pełen powagi i gracji. Za treningami nie przepada, głównie dla tego, że zamartwia się, że użyje bądź nauczy się złego ataku. W stosunku do swojego trenera jest ogromnym pieszczochem i często gdy jest smutna, lub się za bardzo zamartwia to właśnie przychodzi do niego.
Ataki: Tickle | Helping Hand | Growl | Tackle | Tail Whip | Wish
Umiejętność:
Adaptability - STAB zamiast 1,5 wynosi 2
Statystyki:
Atak: 2 Obrona: 5 Sp. Atak: 3 Sp. Obrona: 6 HP: 750
Trzyma: Jeszcze nic

Helioptile


Charakter: Pokemon kochający gry średniowieczne, o magach, rycerzach. W pewnym momencie jego zamiłowanie zamieniło się w nałóg, przez co nie odróżnia rzeczywistości od gier, i próbuje zamiast ataków użyć czarów. To wygląda komicznie, bo poekmon zaczyna nagle wymachiwać ogonem, i krzyczeć jakieś dziwne wyrazy.
Ataki: Tail Whip | Pound | Electric Terrain | ThunderSchock | Rain Dance | Surf | Facade
Umiejętność:
Dry Skin - Kiedy słońce mocno świeci, HP Pokemona spada co turę obniża się o 1/8 wartości maksymalnej, a kiedy pada deszcz wzrasta o tę samą ilość. Dodatkowo, ataki typu ognistego zadają mu o 25% więcej obrażeń, a typu wodnego odnawiają 1/4 maksymalnej wartości HP.
Atak: 4 Obrona: 5 Sp. atak: 7 Sp. obrona: 6 HP: 800
Trzyma: Damp Rock
- Wydłuża trwanie deszczu.

Corsola


Charakter: Nad inteligentny pokemon. Wierzy, że region shiruba, jest zrobiony w stu procentach z mechaniki, musi tylko znaleść miejsce w którym wszystko jest kontrolowane. Do tego czasu udaje miłą dziewczyne, która wykorzystuje swoją gigantyczna inteligencję do walk. Jest na tylę mądra, by przewidzieć ruch przeciwnika. Jak ona to robi? Nie wiadomo, ale gdy tłumaczy coś innym pokemonom, one nic z tego nie rozumieją.
Ataki: Tackle | Ingrain | Earthquake | Sclad
Umiejętność:
Regenerator - Po odwołaniu z walki pokemon regeneruje 1/3 maksymalnego HP
Statystyki:
Atak: 6 Obrona: 8 Sp. atak: 6 Sp. obrona: 8 HP: 1000
Trzyma: Jeszcze nic

Deerling


Charakter: Ten pokemon do szczęścia potrzebuje jedynie ciszy, wtedy tylko hasałby po polanach w poszukiwaniu pożywnych jagód. Lubi trenera, jednak nie chce z nim trenować. Woli walki niż pokazy, dzięki swojej szybkości jest mistrzem uników! Chce ewoluować aby zostać pojazdem dla Filipa, na razie nie ma wystarczająco sił aby go unieść.
Ataki: Tackle, Camouflage
Umiejętność:
Chlorophyll - Kiedy słońce mocno świeci prędkość pokemona podwaja się, wraca do normy kiedy znika efekt sunny day.
Statystyki:
Atak: 6 Obrona: 5 Sp. atak: 5 Sp.obrona: 5 HP: 950
Trzyma: Jeszcze nic

Cubchoo


Charakter: To bardzo energiczne stworzonko. Ledwo zobaczyło świat, już zaczęło się uczyć chodzić. A gdy już osiągnęła swój cel.. Wszędzie było jej pełno. To ogląda kwiatki, to kamienie, to drzewa, to niebo, to wodę, to ludzi, to pokemony, to własne łapy. Ciągle chce wiedzieć więcej, i więcej.. Jednak nie chodzi jej o naukę ataków, ewolucję czy coś w tym stylu. Ona, chce pogłębiać wiedzę o świecie. Jej celem jest stać się największą, uczoną wśród Niedźwiedzi Polarnych. Znaczy się wśród Cubchoo i Bearticków. Zwykle od trenera i jego pokemonów stara się wyciągnąć jak najwięcej informacji.
Walki.. Ogólnie przemoc. Uważa ją za zbędną. Według niej nie powinny w ogóle istnieć. Pokazny natomiast uważa za całkiem ciekawe, oczywiście póki nie dojdzie do walk pokazowych. Lubi swojego trenera, jest dla niej jak nauczyciel i ojciec.
Ataki: Growl, Ice Punch
Umiejętność:
Snow Cloak - Kiedy pada grad celność pokemona wzrasta o 50%
Statystyki:
Atak: 4 Obrona: 6 S. Atak: 5 S. Obrona: 8 HP: 900
Trzyma: Jeszcze nic

Lapras


Charakter: Niezwykle inteligentne i błyskotliwe stworzenie. Do tego pełne wdzięku i gracji, nic dziwnego że często zdobywa względy innych pokemonów i koordynatorów, którzy uważają, że byłaby ona niezwykłym pokemonem do pokazów. Ale nie dajmy się zwieść pozorom - mimo tego delikatnego wyglądu, to tak naprawdę pokemon kochający walkę. Inteligencja pomaga jej w planowaniu strategii, a refleks i gracja ruchów pomagają jej w unikach, niemalże robiąc z niej nieuchwytną. Szkoda, że z wytrzymałością jest gorzej, ale nikt nie jest idealny. Treningi, podobnie jak walki, uwielbia. Natomiast choć do trenera odnosi się trochę z chłodem, gdyż stawia perfekcje ponad emocje, to jednak w głębi duszy ma nadzieję, że stworzą zgraną parę.
Ataki: Growl, Sing, Water Gun
Umiejętność:
Water Absorb - Jeśli pokemon zostanie trafiony atakiem wodnym, regeneruje 25% HP
Statystyki:
Atak: 5 Obrona 4 Sp. Atak: 5 Sp. Obrona: 6 HP: 1400
Trzyma:  Mental Herb
- jeśli trzymający to pokemon zostanie rozkochany w przeciwniku, natychmiastowo się odkocha

Clauncher


Charakter: Prawdziwie wolny duch - nic mu się nie da wmówić, nic się w nim nie da zmienić. Kocha wolność i niezależność, tego też oczekuje od swojego nowego trenera dla niego, bo nienawidzi rygoru i zbyt wielu zasad. Nie potrafi sobie odmawiać łakoci - kocha je ponad wszystko. Mimo, że nie lubi zbytnio walki, to jak ktoś obrazi jego bądź jego zasady, to to popamięta i na drugi raz pomyśli, zanim z nim zadrze. W walce specjalizuje się ogólnie w defensywie. Treningi uważa za dobre, jeśli ma na nie ochotę. Jeśli nie lepiej go nie zmuszać. Kocha dobrą muzykę. Z trenerem jest praktycznie na "ty".
Ataki: Splash, Water Gun
Umiejętność:
Mega Launcher - Ataki typu Aura i Puls mają większą moc o 50%
Statystyki:
Atak: 4 Obrona: 6 Sp. Atak: 4 Sp. Obrona: 5 HP: 850
Trzyma: Jeszcze nic

Froakie


Charakter: Ta dziewczynka dobrze wie, jak korzystać ze swych wdzięków. W końcu, ma się po coś te duże, okrągłe oczy, nie? Zwykle jest ona niezwykle radosna i wydaje się niesamowicie przyjazna, ale po za tym jest także niezwykle sprytna. Nie raz potrafi omamić swoją słodkością przeciwnika, by później go zaatakować znienacka. Kiedy urazisz jej uczucia, obraża się i zawsze, ale to zawsze żąda przeprosin - nawet jeśli nie była to do końca twoja wina. Do treningów odnosi się z dystansem, a zamiast męczyć się w walkach woli wszystko załatwiać podstępem. Nawet gdy walczy kombinuje niesamowicie. Do trenera na razie nie jest przywiązana, ale jej on też nie odpycha - póki daje jej jedzenie, schronienie, picie i wiele innych rzeczy jest okej.
Ataki: Pound, Growl
Umiejętność:
Protean - Pokemon zmienia swój typ, na typ ostatnio użytego ataku.
Statystyki:
Atak: 5 Obrona: 4 Sp. Atak: 7 Sp. Obrona: 4 HP: 900
Trzyma: Jeszcze nic

Riolu


Charakter: Większość pokemonów jego gatunku jest niezwykle spokojna. On jednak należy do tych narwańców. Nie potrafi usiedzieć w jednym miejscu, jest bardzo agresywny, wystarczy go rozzłościć i wpada on w szał. Ciężko jest go jednak uspokoić. Jest na to jednak sposób. Chople Berry. Kocha te jagody!
W walkach czuje się jak ryba w wodzie. Mógłby w nich spędzić godziny. Treningi, zawsze i wszędzie. Ale! Nie lubi gdy mówi mu się jak ma wykonać atak. Woli zobaczyć jakiś obraz przedstawiający podany ruch, a on postara się nauczyć tego sam. Tylko tak nauczony atak, daje mu satysfakcje. W pokazach.. Czuje się jak piąte koło u wozu.
Kocha różnego rodzaju springi, najbardziej z Infernape, w porywach z trenerem, jednak ten jest za miękki i za szybko "wysiada".
Co do samego trenera.. Często traktuje go jak powietrze, a czasem jak swojego mistrza.

Ataki: Crunch, Foresight, Endure, Quick Attack
Umiejętność:
Inner Focus - Pokemon nie może się potknąć (flinch).
Statystyki:
Atak: 10 Obrona: 4 Sp. Atak: 2 Sp. Obrona: 5 HP: 750
Trzyma: Jeszcze nic

Charmander
jap. Hitokage


Charakter: To bardzo waleczne i terytorialne zwierze. Nie lubi, gdy wchodzi się na jego teren. Co prawda, zwykle zalicza się on do jego najbliższego otoczenia i skrawka ziemi po jakim stąpa. Oczywiście to starczy, by go zdenerwować. Jego życiową domeną jest walka, nie znosi jednak, gdy mu się rozkazuje. Uważa, że tylko słabym wydaje się rozkazy, a on słabym nie jest. Dlatego właśnie powiedział sobie, że nigdy nie będzie słuchać człowieka. Treningi prowadzi sam, i tylko wtedy gdy chce. W wolnych chwilach lubi wygrzewać się na kamieniach, a jego słabością jest wołowina! Po prostu ją kocha! W dziczy, często polował na Miltanki, i o dziwo dawał sobie radę z upolowaniem ich!
Ataki: Growl, Screth, Ember
Umiejętność:
Blaze - Kiedy HP pokemona spada poniżej 33% ataki ogniste zwiększają siłę o 1.5
Statystyki:
Atak: 7 Obrona: 4 Sp. Atak: 6 Sp. Obrona: 4 HP: 850
Trzyma: Jeszcze nic

Gastly


Charakter: Urodzona artystka. Kocha malować, śpiewać, występować w teatrach, operach, na wielkich scenach. Przez to umiłowała sobie pokazy. Są dla niej najlepszym miejscem, dzięki nim czuje, że żyje. Jednak jest ona nieco załamana, gdyż nie ma rąk.. Dlatego też chce je zdobyć jak najszybciej, lub też nauczyć się ataku psychicznego, który w tym pomoże!
Bardzo lubi swojego trenera, często śpiewa mu jakieś piosenki, które to mają umilić drogę lub trening. Niestety często wychodzi, że używa ona Żałobnej Pieśni.
Nienawidzi walk.

Ataki: Hypnosis, Lick, Perish Song
Umiejętność:
Levitate - Uodparnia od ataków typu ziemnego i kolców.
Statystyki:
Atak: 2 Obrona: 4 Sp. Atak: 5 Sp. Obrona: 6 HP: 780
Trzyma: Jeszcze nic

Zubat


Charakter: Jest strasznie bojaźliwa i łatwo wpada w panikę. Wystarczy byle huk, jakiś dziwny cień, a ona wpada w panikę i nie wie co robić. Do tego boi się ciemności! Co jest dla tego gatunku dziwne, w końcu żyje w ciemnościach. Zawsze gdy się przestraszy ucieka do swojego trenera tak szybko, że nawet przez beton by się przebiła. Nie lubi walk, nie lubi treningów, średnio lubi pokazy. Za to uwielbia Coba Berry, Kebia Berry i Trenera!
Ataki: Steel Wing, Leech Life
Umiejętność:
Infiltration - Ignoruje bariery powstałe w wyniku ruchów: Light Screen, Substitute, Safeguard, Reflect.
Statystki:
Atak: 3 Obrona: 3 Sp. Atak: 1 Sp. Obrona: 3 HP: 650
Trzyma: Jeszcze nic

Magnemite


Charakter: Prawdziwy pokemon - intelektualista! Pomimo faktu, iż jest młodym osobnikiem, wykazuje się rozwagą i bystrością w swoich działaniach.
Trzyma się na uboczu, nie chce angażować się zbytnio w życie trenera. Co może wydawać się dziwne, woli być w pokeballu niż na zewnątrz, żeby móc spokojnie myśleć.
Ten Magnemite nie jest zadufany w sobie, ale ma swoje zdanie i uważa, iż powinno być ono respektowane. Może naciskać, aby coś było zrobione wedle jego widzi-mi-się, a trenera nakłoni do tego w sposób przemyślany, bez scen jak jakieś rozkapryszone poke-dziecko.

W treningu nie tyle nieposłuszny, ale informuje, kiedy ma własny pomysł. Ma chęć uczenia się tylko ataków statusowych. Ma po prostu czasem plan na własną strategię i chętnie dzieli się nim z trenerem. Wcale nie robi tego w formie sprzeciwu, on po prostu chyba lepiej wie, jak powinno to iść, prawda? Nie należy się na niego złościć, ale jak równy z równym przedyskutować to i niczym cywilizowane istoty pójść na kompromis. Ten elektryczno-stalowy mądraliński może znieść wiele - nie przejmuje się niemalże wszystkim. Poza krzykiem właśnie. Jest zdania, że tylko prostacy nie wiedząc jak sobie poradzić, podnoszą głos. No, ale jego opiekun taki nie jest.
W walkach, jak na typ stalowy przystało, świetnie się broni, ale woli nakładać na przeciwnika statusy i obniżać jego statystyki, bądź podwyższać własne.
Nigdzie mu się nigdy nie śpieszy, jest zdania że wszystko ogarnia myślą.
Nie jest strachliwy, we wszystkim stara się odnaleźć przyczynę, czy domyślić się skutku. Jedyną rzeczą, jaka go przeraża, są... Nożyczki. Śmiej się, śmiej. Te narzędzia są straszne! I naostrzone! I mają takie oczy!
W związku z powyższym, na śmierć przestraszy się takich ataków jak np. X-Scissor, czy innych, przypominające  nożyczki właśnie.
Trenera widzi jako równego sobie, w niektórych aspektach lepszego, w niektórych gorszego. Ale całkiem rozgarniętego.

Ataki: Tackle
Umiejętność:
Analytic - Jeśli pokemon atakuje ostatni, zwiększa siłę ataku o 30%
Statystyki:
Atak: 2 Obrona: 8 Sp. Atak: 3 Sp. Obrona: 7 HP: 700
Trzyma: Jeszcze nic

Torkoal


Charakter: Walki to jego żywioł, choć nie stroni także od pokazów. Uwielbia jeść, a gdy ktoś tylko wspomni o obiedzie, to biegnie do stołu niczym najlepszy sprinter świata. Dla smakołyków zrobi wszystko, nie obchodzi go właściwie co je. Byle było dobre.
Ataki: Inferno, Heat Wave, Protect, Flail, Shell Smash, Ember
Umiejętność:
Shell Armor - Blokuje ciosy krytyczne przeciwnika.
Statystyki:
Atak: 5 Obrona: 7 Sp. Atak: 7 Sp. Obrona: 8 HP: 1200
Trzyma: Nic

Trubbish


Charakter: Nie wygląda na samiczkę, nawet z zachowania ciężko się domyślić, że nią jest. Jej ulubionym sposobem spędzania wolnego czasu jest gra w piłkę. Sama ma swoją ukochaną, starą i obdartą piłkę, której nie wymieniłaby na nic. Nie chce się bawić niczym innym, więc jej trening musi być prowadzony w duchu sportowym właśnie.
Bywa nieśmiała w stosunku do obcych i innych pokemonów z drużyny, ale przy trenerze jest niezwykle energiczna i chętna do współpracy.
Jemu jako jedynemu pozwala dotknąć swojej zabawki.
Nigdy wcześniej nie walczyła, a ataków uczyła się grając według własnych zasad w nogę. Starć z innymi pokemonami nieco się obawia, więc trzeba ją wprowadzać w to stopniowo.
Bardzo miła z niej reklamówka na śmieci, ale potrafi być agresywna w przypadku utracenia piłki. Wtedy potrafi miotać mnóstwem trującego gazu, ale traci przy tym kontrolę, często bardziej szkodząc sobie samej, aniżeli przeciwnikowi. Aczkolwiek to się nazywa potencjał, prawda?
Ataki: Poison Gas, Recycle, Pound
Umiejętność:
Stench - W przypadku kontaktu fizycznego z tym pokemonem, przeciwnik może stchórzyć *flinch*.
Statystyki:
Atak: 2 Obrona: 6 Sp. Atak: 5 Sp. Obrona: 6 HP: 800
Trzyma: Stara piłka
- jeśli ktoś ukradnie ten przedmiot Trubbish, ta wpada w szał, jej atak zwiększa się o 1,5, ale w zamian przestaje słuchać kogokolwiek...

Slowpoke


Charakter: Choć zwykle pokemony takie jak Slowpoke mają radosną twarzyczkę i ogólnie dość przyjemny, leniwy charakterek, to on jest zupełnie inny. Nie jest jednak ani trochę agresywny, woli unikać przemocy, a wszelkie sprawy załatwiać strategicznie i logicznie. Tak, strategicznie i logicznie. Bardzo mądry z niego pok. Jednak do tego jest też niezwykle poważny, więc na czułości nie ma co liczyć. Nie brak mu jednak też typowej dla swojego gatunku powolności. Tu jednak czasem może się wydawać, że jest on powolny z własnej ostrożności niż z lenistwa... no chyba, że znasz go dłużej, wtedy widzisz że mimo swojej inteligencji nadal jest to Slowpoke. Nie przepada za treningami, nie lubi też walk ani pokazów, woli myśleć niż robić rzeczy które wymagają wysiłku fizycznego. Swojego trenera traktuje dość chłodno, ale tak samo obchodzi się z każdym innym pokemonem. Panicznie boi się pokemonów niezwykle szybkich, bo wtedy nie ma czasu na rozmyślanie strategii, a sam nie jest najszybszym istniejącym pokiem.
Ataki: Yawn | Curse | Tackle | Nasty Plot | Signal Beam
Umiejętność
Oblivious - Pokememon nie może się zakochać, ani zostać wytrąconym z równowagi *taunt*.
Statystyki:
Atak: 6 Obrona: 6 Sp. Atak: 5 Sp. Obrona: 4 HP: 1050

Scheelder


Charakter
Pokemon ten przez całe życie chciał podróżować, niestety z takim ciałem nie jest to proste... tak czy siak zwiedził część rzek na rajskim półwyspie. Nie nosi braku kultury i chamstwa, a także poniżania słabszych. Zawsze stara się bronić każdego teoretycznie słabszego, to do czego potrafi się posunąć udowodnił stając do walki z teoretycznie silniejszym Electrabuzzem i wygrał, co świadczy również o jego sile..
Ataki: Tackle | Withdraw | Supersonic | Icicle Spear | Protect
Umiejętność
Shell Armor - Chroni przed ciosami krytycznymi
Statystyki
Atak: 5 Obrona: 10 Sp.Atak: 2 Sp.Obrona: 10 HP: 1000
Trzyma: Jeszcze nic

Shinx


Charakter: Prawdziwie waleczne, lwie serce bije w tym małym ciałku!
Gotowa jest ona do wielu poświęceń dla swojego trenera. Lubi go i pragnie pomagać mu, jak tylko potrafi.
W walkach nie cofnie się przed przeciwnikiem, nieważne co się stanie. Nie jest to takie dobre, bo przy silniejszym przeciwniku lepiej jednak uciekać przed atakami... Jednak ona w tym aspekcie nie słucha poleceń. Nikomu nie ma zamiaru schodzić z drogi na polu bitwy. Jak każda dziewczynka, miewa swoje humory, przy których lubi drapać pazurkami i syczeń na innych bez powodu. Zdarzają się jej huśtawki nastrojów, ale nigdy nie przechodzi do rękoczynów.
Ogółem jednak, całkiem odważny z niej kociak. Odrobinę zbyt narwany, ale odważny.

Ataki: Fire Fang | Tackle | Ice Fang
Umiejętność
Guts - Gdy na pokemona nałoży się szkodliwy status jego atak zwiększa się o 50%. W przypadku poparzenia, atak nie zostaje obniżony.
Statystyki:
Atak: 11 Obrona: 2 Sp. Atak: 6 Sp. Obrona: 2 HP: 700
Trzyma:
Jeszcze nic

Totodile


Charakter Nieco różni się od większości Totodile'ów. Jest energiczny i zabawny, uwielbia ruch, ale... Nie przekłada się to na jego podejście do walk. Jest ciutkę nieśmiały i nie wierzy, że byłby w stanie coś wygrać. Przeciwnika woli najpierw dłuższą chwilę obserwować i samodzielnie oszacować, czy chce się w to ładować. Jeśli będzie się wobec niego troskliwym, oraz udzielać mu wsparcia, to z całą pewnością wyrośnie na doświadczonego Croconawa. Zawsze zostanie taki delikatny, nie nauczy się brutalności, acz czy to takie złe, że nikogo nie ma zamiaru krzywdzić, nawet niechcący? Uczenie go ataków polegających na "wpadaniu w szał" to zadanie bardzo trudne i graniczące z niemożliwym. Ale jeśli chodzi o coś, co wymaga skupienia i dostrzegania wielu aspektów sytuacji, to ten niebieski krokodylek się nada najlepiej!
Ataki: Crunch, Scratch, Leer
Umiejętność:
Torrent - Kiedy HP pokemona spadnie poniżej 1/3 maksymalnej wartości siłą ataków wodnych wzrasta o 50%
Statystyki:
Atak: 7 Obrona: 7 Sp. Atak: 3 Sp. Obrona: 2 HP: 800
Trzyma:
Jeszcze nic

Skorupi


Charakter: Charakter tego pokemona jest taki, jakiego mógłbyś się spodziewać - toksyczny. Jego głos jest syczący, ekspresje odstraszająca i po za tym pokemon ten jest prawdziwie bezwzględny. Nic dziwnego, że walka dla niego jest czymś świętym, w końcu taki drapieżnik by się bez niej nie obył. Jednak ta miłość do walki i do ogólnego zadawania cierpienia wszystkiemu co stanie na jego drodze jest zgubna, nie tylko dla trenera tego małego potworka czy nawet posiadanych przez niego poków, a nawet dla samego Skorupiego w walce. Atakuje on strasznie ofensywnie, nie raz zapominając o defensywie. Czasem to naprawdę odwraca się przeciwko niemu. Treningi lubi, aczkolwiek nie aż tak jak walkę. Szczerze mówiąc woli uczyć się w praktyce, ale też im więcej zna ciosów mogących dopiec przeciwnikowi, tym lepiej. Jest jednak jeden haczyk - nie będzie miał zamiaru uczyć żadnych ruchów, które nie są typowo atakujące. Czasem też lekceważy polecenia trenera i w szale walki używa jakichkolwiek ataków jakie tylko sobie przypomni. Niekiedy również nawet grozi właścicielowi, ale zdarza się to na szczęście stosunkowo rzadko.
Ataki: Poison Sting, Leer, Poison Fang, Bite
Umiejętności:
Sniper - Ciosy krytyczne zamiast zadawać x2, zadają x3 obrażeń.
Statystyki:
Atak: 7 Obrona: 6 Sp. Atak: 3 Sp. Obrona: 4 HP: 800
Trzyma:
Jeszcze nic

Fletchling


Charakter: Jest on nieco leniwym stworzeniem. Lubi całymi dniami wygrzewać się na słońcu, brać orzeźwiające kąpiele w miejskich fontannach i zajadać się dostarczonymi przez trenera jagodami oraz muffinami. Zwykle robi tyle ile potrzeba, nie przemęcza się, ani nie robi więcej niż kazano. Ciężko jest zaciągnąć go do brania udziału w treningach, a co dopiero walkach czy pokazach!
Ludzi, jak i pokemony trenera traktuje obojętnie.

Ataki: Heat Wave | Tackle | Growl
Umiejętność:
Gale Wings - Ataki typu latającego mają priorytet podniesiony o jeden.
Statystyki:
Atak: 5 Obrona: 3 Sp. Atak: 7 Sp. Obrona: 2 HP: 650
Trzyma:
Jeszcze nic

Eevee


Charakter: Nie można ukryć, że ta samiczka uwielbia naturę! Nie lubi przesiadywania w Pokeballu. Najlepiej byłoby jej, gdyby w ogóle nie musiała w nim siedzieć. Woli spędzać całe dnie na świeżym powietrzu, bawić się wśród gęstej trawy i popijać wodę z krystalicznie czystych źródełek. Dlatego, ta słodka lisica chce ewoluować w jedno stworzonko - Leafeon. Całym swoim sercem.. Całym swoim ciałem i duszą marzy o tym, by przybliżyć się do matki natury stając się pokemonem trawiastym.
Bardzo lubi trenować, boi się jednak walk, a podczas pokazów łapie ją niesamowita trema.. Kocha, gdy ktoś trzyma ją na rękach i mizia po brzuszku.

Ataki: Natural Gift | Helping Hand | Tackle | Tail Whip | Growl | Dig | Detect
Umiejętność:
Adaptability - STAB zamiast 1,5 wynosi 2
Statystyki:
Atak: 2 Obrona: 6 Sp. Atak: 8 Sp. Obrona: 5 HP: 750
Trzyma:
Jeszcze nic

Pansear
jap. Baoppu


Charakter: Od kiedy wyszła z jaja, szuka wszędzie gdzie się da innych pokemałp. Jej życiowym celem jest poznać każdą istniejącą pokemałpę i zaprzyjaźnić się z nią! A swoje poczynania rozpoczęła zaprzyjaźnianiem się z Infernapem. W jego pobliżu trudno zachować jej zdrowy rozsądek.. Można śmiało powiedzieć, że ledwo się wykluła, a już znalazła miłość swojego życia! Trenować chce zawsze, jednak jest mały haczyk.. Jedynym nauczycielem dla niej może być Infernape. Powód jest prosty i gdyby przetłumaczyć jej słowa na ludzki "Nie będę słuchała tego dziwnego stwora nazywanego Filipem, który nie potrafi nawet wykonać Tail Whip!"
Strasznie uwielbia walki, i nie lubi pokazów.. No i trenera.

Ataki: Role Play | Play Nice | Scratch
Umiejętność:
Blaze - Kiedy jej HP spada poniżej 1/3 ataki ogniste zadają 50% więcej obrażeń.
Statystyki:
Atak: 10 Obrona: 5 Sp. Atak: 2 Sp. Obrona: 4 HP: 700
Trzyma:
Jeszcze nic

Cherubii
jap. Cherinbo


Charakter: Ten pokemon nigdy nie zyskuje sobie wielu przyjaciół. Cherubi jest strasznie zamknięta w sobie i ma tą skorupę, która odrzuca innych. Ta skorupa to właśnie jej dość duża agresja i chłodne spojrzenie, które skutecznie odstraszają innych. Jej złość jest dość chłodna i przemyślana, zresztą jak wszystko co robi. Wszystko. Perfekcyjnie zaplanowane. Można powiedzieć, że jest w drużynie więcej niż idealnym strategiem. Choć może się najpierw innym pokemonom wydawać, że wcale nie jest silna, przez to, że dość trudno ją wkurzyć i raczej woli straszyć wzrokiem niż wdawać się w bitki, to jak ktoś ją naprawdę zdenerwuje... pożałuje. Cherubi nie będzie żałować na swoich wrogach żadnych bolesnych ataków i nie skończy z kimś walczyć póki nie nauczy go lekcji. Jak da się ją wkurzyć? Najbardziej nie lubi jak ktoś zaczepia słabszych, albo jej nielicznych przyjaciół. Co do przyjaciół, nawet jak ktoś zyska ten tytuł to aż trudno zauważyć, że jej na nim zależy, oczywiście jeśli ktoś go nie skrzywdzi. Tak samo jak wszystko inne przyjaźń okazuje dość chłodnie i skrycie. To małe rzeczy zdradzają, czy cie lubi, czy cie nienawidzi, bo te dwie rzeczy są podobne w jej wykonaniu, aż za bardzo. Lubi treningi, bo może się w nich wypróbować. Swojego trenera szanuje, aczkolwiek na razie traktuje z dystansem.
Ataki: Moring Sun | Rollout | Tackle
Umiejętność:
Chrolophyl - Gdy na arenie panuje efekt Sunny Day prędkość pokemona jest podwojona. Wraca do normy, gdy słońce przestaje świecić.
Statystyki:
Atak: 3 Obrona: 4 Sp. Atak: 7 Sp. Obrona: 6 HP: 850
Trzyma:
Jeszcze nic

Hippopotas
jap. Hippopotasu


Charakter: Jest to naprawdę słodkie stworzenie! Zawsze pomocne, zawsze miłe! Aczkolwiek ta dobroć trochę działa na jej niekorzyść, bo często nie chce walczyć, jako woli nikogo nie krzywdzić. Jednak, jeśli jest taka konieczność to może zawalczyć, choć raczej tej możliwości unika. Treningi traktuje z dystansem - choć woli uczyć się ruchów nie atakujących, jednak nie jest dla niej problemem nauczyć się jakiegoś walczącego. Lubi patrzeć na pokazy, ale sama miała by za wielką tremę by na jakimś z nich wystąpić. Kocha się za to zaprzyjaźniać i choć walka jej nie idzie, to jednak ten urok osobisty o dziwo pomaga, bo niektóre dzikie poki zaprzyjaźniają się z nią i dzięki temu masz większą szansę na ich złapanie.
Ataki: Slack Off | Tackle | Sand Attack
Umiejętność:
Sand Stream - Gdy pokemon pojawia się na polu bitwy zaczyna szaleć burza piaskowa (sandstorm).
Statystyki:
Atak: 7 Obrona: 7 Sp. Atak: 3 Sp. Obrona: 3 HP: 850
Trzyma:
Jeszcze nic

Amaura


CHarakter: Ten pokemon ma w sobie tyle gracji i elegancji, a do tego taką delikatną urodę, że nie dziwny jest fakt, że często jest mylony z samiczką. Ta gracja i elegancja poka szczególnie dobre wrażenie robi w pokazach. Sam pok jest nimi zaintrygowany i kłamstwem byłoby powiedzieć, że nie chciałby w takim jednym pokazie wystąpić. Jednak, jeśli chodzi o treningi to też nie jest to pok dużo gorszy. Co prawda, jest ona niesamowicie kochającą modę osobowością, przez co nie dogaduje się za bardzo z błotem, ale jednak jest też niezwykle ciekawy świata. To sprawia, że zawsze musi wszystkiego wypróbować. Ta ciekawość jest czasami niemalże dziecinna, jak zresztą cała jego osóbka, co trochę gryzie się z tym eleganckim i czasem też aroganckim do bólu charakterkiem. Innymi słowy raz potrafi patrzyć na wszystkich z góry i iść przed siebie poważnym krokiem, a niekiedy może do wszystkich obecnych podbiegać i obwąchiwać jak jakiś szczeniaczek.
Ataki: Growl, Powder Snow
Umiejętność:
Snow Waring - Kiedy pokemon pojawia się na polu bitwy zaczyna padać grad.
Statystyki:
Atak: 5 Obrona: 5 Sp. Atak: 6 Sp. Obrona: 6 HP: 850
Trzyma:
Jeszcze nic

Silcoon
jap. Karasairu


Charakter: Ten pokemon to urodzony wojownik, nawet jako Wrumple toczył liczne bitwy i to z sukcesami. Do tej pory sam trenował, bo był przecież dzikim pokemonem, dlatego nie przepada za trenowaniem w czyimś towarzystwie, jednak czasem pokazuje nowy atak w środku bitwy zupełnie niespodziewanie. Lubi za to swojego trenera, zaimponował mu jego Chimchar, podczas walki w której pokemon ewoluował, w trakcie pojedynku zawsze słucha trenera.
Ataki: Harden, Tackle, String Shot, Poison Sting, Bug Bite
Umiejętność:
Shed Skin - Po każdej turze ma szansę na wyleczenie się ze zmiany statusu.
Statystki:
Atak: 1 Obrona: 8 Sp. Atak: 3 Sp. Obrona: 10 HP: 950
Trzyma:
Jeszcze nic

Shuppet
jap. Kogobazou


Charakter: Jest niezwykle cicha. W przeciwieństwie do innych przedstawicieli tego gatunku, ona nie przepada za płataniem figli, czy straszeniem. Zachowuje się o wiele dojrzalej. Zabawy nie są dla niej. Woli jakieś obowiązki, opiekowanie się, bronienie kogoś. Chce by traktowano ją jak dorosłą i także dorosłą w niej postrzegali. Mimo wszystko, łatwo ją zdenerwować, a wtedy może być najbardziej denerwującym stworzeniem świata. Jeśli nie zrobi się na niej dobrego wrażenia od razu, później, można mieć kłopoty. Lubi zajmować się treningami, a walki i pokazy traktuje na równi. Trenera póki co traktuje obojętnie.
Ataki: Knock Off | Destiny Bond
Umiejętność:
Insomia - Pokemon nie może zostać uśpiony.
Statystyki:
Atak: 2 Obrona: 7 Sp. Atak: 2 Sp. Obrona: 7 HP: 700
Trzyma:
Jeszcze nic

Druddigon


Charakter: Jest on młodym pokemonem, który lubi walczyć z silniejszymi przeciwnikami. Jest urodzonym strategiem, co oznacza, że jeśli trener będzie zwlekał, to on sam wybierze co robić. Jedyny problem jest taki, iż często jest to fatalna decyzja. Lubi trenera.
Umiejętność:
Rough Skin - Gdy przeciwnik zaatakuje tego pokemona atakiem fizycznym i trafi traci 1/16 HP.
Ataki: Leer | Scratch | Crush Claw
Statystyki:
Atak: 10 Obrona: 5 Sp. Atak: 1 Sp. Obrona: 4 HP: 1050
Trzyma:
Jeszcze nic

Squirtle


Charakter: Niecierpliwy pokemon nienawidzący czekania na ruch przeciwnika. Zawsze atakuje pierwszy i dyryguje innymi.
Umiejętność:
Rain Dish - Podczas deszczu pokemon odnawia 1/16HP co turę.
Ataki: Tackle | Tail Whip | Protect | Water Gun | Water Pulse
Statystyki:
Atak: 3 Obrona: 9 Sp. Atak: 5 Sp. Obrona: 7 HP: 850
Trzyma:
Jeszcze nic
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
BOX Filipa
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Pokemon Silver :: Zaplecze :: Karty Postaci :: Box-
Skocz do: